رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری دعای عرفه با اتخاذ تدابیر بهداشتی در مناطق سفید استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 29 July 2020

حجت الاسلام محمد فخرالدینی با اشاره به اینکه وضعیت دو شهرستان میبد و مهریز در زمینه شیوع کرونا قرمز است، اظهار داشت: دعای عرفه در این دو شهرستان به صورت متمرکز برگزار نمی‌شود اما در سایر مناطق استان یزد با اتخاذ تدابیر بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دعای عرفه عصر پنجشنبه برگزار می‌شود، افزود: مقرر شده این دعای روحبخش در مکان‌های بدون سقف برگزار شود و فاصله گذاری اجتماعی نیز در این مکان‌ها مدنظر برگزارکنندگان بوده است.

فخرالدینی عنوان کرد: حضور مردم در این مراسم با ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده همراه است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه اجرای مراسم مذهبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: اما حفظ سلامت مردم نیز از نظر شرعی و اخلاقی واجب است به همین دلیل از مردم درخواست می‌کنیم نکات بهداشتی در زمینه جلوگیری از شیوع کرونا را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: فضای باز امامزادگان، حسینیه‌ها و در مواردی پارک‌ها برای دعای عرفه در نظر گرفته شده که با نصب پلاکارد در اماکن مورد نظر، اطلاع رسانی شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار