بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال داماش گیلان به تمرینات بازگشتند

کد خبر: ۱۰۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 26 September 2015
رشت - ایرنا - بازیکنان ، کادر فنی ، کادر اجرایی و پشتیبانی تیم فوتبال داماش گیلان به تمرینات بازگشتند .

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز شنبه در این خصوص گفت : در جلسه ای که با حضور اعضای کادر فنی ، اجرایی و نمایندگان بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان برگزار شد ، تصمیم به از سرگیری تمرینات گرفته شد .

علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به اینکه تنها امیدهایی برای حل مشکلات تیم پس از صدور بیانیه کناره گیری از تمرینات و عدم حضور در مسابقات در روزهای اخیر مشاهده شده و هدف رفع بنیادی مشکلات تیم است ، تمرینات تیم آغاز شده است .
وی اظهار کرد : اگر خواسته های معقول تیم اعم از رفع مشکلات مالی ، مشخص شدن وضعیت مالکیتی تیم ، تامین نیازهای تمرینی ، پزشکی و اردویی برآورده نشود؛ از حضور در مسابقات خودداری خواهند کرد.

پیش از این بازیکنان ، کادر فنی ، کادر اجرایی و پشتیبانی تیم فوتبال داماش گیلان در بیانیه ای که هفته گذشته صادر کرده بودند؛ از حضور در تمرینات و حضور در مسابقات خودداری کرده بودند و گفته شد که فقط در دیدار با تیم ایرانجوان بوشهر به میدان خواهند رفت.
تیم های فوتبال داماش گیلان و ایرانجوان بوشهر هفته گذشته در هفته هفتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزاگان، 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار