تشکیل اتحادیه همگن صنفی باغبانی و دام شهرستان بهاباد استان یزد

مدیر تعاون روستایی استان یزد از تشکیل اتحادیه همگن صنفی باغبانی و دام شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 16 January 2024

 به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، 20 دی ماه سال 1402انتخابات اتحادیه های همگن صنفی باغبانی و دام شهرستان بهاباد با حضور بهره برداران عضو نظام صنفی کشاورزی در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان برگزار و از بین کاندیدای واجد شرایط نسبت به انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس اتحادیه های صنفی تخصصی شهرستان اقدام شد.
سید حسین دشتی ضمن اشاره به روند تشکیل اتاق اصناف کشاورزی و اتحادیه های تخصصی صنفی بخش کشاورزی در استان یزد اظهار داشت: از آغاز اجرای ساختار جدید نظام صنفی بخش کشاورزی در استان یزد تاکنون یک اتاق اصناف کشاورزی در شهرستان میبد و 6 اتحادیه صنفی کشاورزی در شهرستان های میبد، مروست و اردکان استان یزد تشکیل و به ثبت رسیده است. وی در ادامه افزود: اتاق اصناف کشاورزی شهرستان بهاباد پس از تکمیل فرآیند ثبت این اتحادیه ها در اداره ثبت شرکتها و موسسات تجاری از بین اعضای این دو اتحادیه تشکیل خواهد شد.
مدیر تعاون روستایی استان یزد گفت: تعداد 27 هزار و 738 نفر از بهره برداران بخش كشاورزي استان يزد تاکنون به عضويت اتاق اصناف کشاورزی در آمدند و شهرستان بهاباد با 1980عضو 80 درصد از بهره برداران شهرستان را عضوگیری نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار