مسئول دفتر شورای نگهبان یزد با اشاره به اهمیت مشارکت بالا در انتخابات گفت: افراد باید خودشان رأی بدهند و عوامل انتخابات رأی دیگران را نباید بنویسند.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ 28 June 2024

به گزارش تابناک یزد و به نقل از تسنیم، آیت الله سیدناصر محمدی در حاشیه حضور در مسجد حظیره و مشارکت در انتخابات در یزد اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات مجاز به نوشتن رأی برای افراد نیستند و کسانی که معذوریت در نوشتن دارند، باید از همراهان مطمئن کمک بگیرند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در یزد خاطرنشان کرد: امروز، هشتم تیر ماه، مردم ایران برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به پای صندوق‌های رأی آمده‌اند.

وی ادامه داد: در مسجد روضه محمدیه دو شعبه اخذ رأی وجود دارد؛ یکی برای برادران و دیگری برای خواهران. در هر دو شعبه، قبل از شروع رأی‌گیری، صف‌های مردم تشکیل شده است.

محمدی بر اهمیت مشارکت بالا در انتخابات برای تقویت کشور تأکید کرد و افزود: انتخاب فرد اصلح بسیار موثر است و رأی‌دهندگان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی تأکید کرد: رأی‌دهندگان باید کارت ملی یا شناسنامه خود را به همراه داشته باشند. افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند در رأی‌گیری شرکت کنند و باید خودشان رأی خود را بنویسند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در یزد بیان کرد: در صورت معذوریت، می‌توانند از همراهان مطمئن کمک بگیرند، اما عوامل برگزاری انتخابات مجاز به نوشتن رأی برای افراد نیستند.

محمدی در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم از اهمیت بسیار بالایی در تقویت اقتدار نظام برخوردار است گفت: مردم کشور در ساعات اولیه به این تکلیف شرعی و سیاسی خود عمل کنند.

برچسب ها: یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار