تایید نهایی 2 هزار و 800 متقاضی نهضت ملی مسکن در اردکان

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به ثبت نام هشت هزار و 400 نفر در نهضت ملی مسکن اردکان گفت: 2 هزار و 800 متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی در اردکان شدند.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶ 09 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک از یزد، احسان خواجه رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی یزد در نشست خبری استاندار یزد با خبرنگاران اردکان در ارتباط با پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان اردکان، اظهار داشت: در شهر اردکان، بالغ بر 8400 متقاضی ثبت نام انجام دادند که 4300 نفر حائز شرایط اولیه بودند و با بررسی شرایط، قریب به دو هزار و 800 متقاضی تایید نهایی شدند و برای دو هزار و 200 پرونده هم افتتاح حساب انجام شده است.

وی افزود: 120 هکتار توسط شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب شد و از تیر و مرداد 1402 عملیات آماده سازی آن شروع شد و تا خرداد ما این مرحله به پایان می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد افزود: نیاز شهر اردکان بیش از این میزان است و در سال 98 که جانمایی لازم انجام شد، برای تقریبا 800 متقاضی انجام گرفت اما الان تقریبا همان سایت 120 هکتاری نیاز داریم.

خواجه رضائی گفت: شورای عالی معماری و شهرسازی پیشنهاد شهرک را مطرح کردند که شش نقطه در اردکان برای آن در کارگروه زیربنایی یزد پیشنهاد شد که یک مورد آن به تایید رسید و توانستیم بعد از چندین ماه پیگیری مصوبه 800 هکتار را از شورای عالی معماری و شهرسازی بگیریم تا در سال‌های آینده هم برای نیازهای آتی مشکلی نداشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار