رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد؛

مشارکت بالغ بر ۳۰ هزار کرمانشاهی در دقایق ابتدایی انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشارکت بالغ بر ۳۰ هزار نفر از مردم استان در دقایق ابتدایی انتخابات در فرایند رای گیری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱ 05 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی صبح امروز جمعه (۱۵ تیرماه) در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت مطلوب کرمانشاهیان تا ساعت ۸:۳۰ انتخابات، اظهار کرد: تا ساعت ۸:۳۰ امروز بالغ بر ۳۰ هزار مراجعه به شعب در استان کرمانشاه ثبت شده است. 

وی افزود: دور دوم رقابت‌ها در حال برگزاری است، کار هیئت اجرایی از ساعت ۶ صبح امروز آغاز شد و پیش از ساعت هشت صبح تمامی شعب آماده فرایند رای گیری بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه در دور دوم اکثریت نسبی سرنوشت انتخابات را تعیین می‌کنند انتظار مشارکت بیشتر مردم را داریم.

وی ادامه داد: یک هزار و ۶۳۶ شعبه همانند هفته گذشته برای ری‌گیری فعال هستند و عمده وضعیت‌ها همان وضعیت دوره گذشته است، هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد و در حوزه سخت‌افزاری نیز تمامی سیستم‌های احراز هویت به سامانه متصل و قابل رصد هستند. 

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در بیش از ۹۰ درصد شعب هر دو کاندیدا دارای نماینده هستند و همکاری لازم نیز با آنها انجام شده و در تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیز نماینده معرفی شده است.

شعبانی افزود: توصیه می‌کنیم افرادی که سواد ندارند فردی باسواد را به همراه داشته باشند یا در محل شعبه یک نفر را به عنوان معتمد خود معرفی کنند.

در خصوص تغییر شکل تعرفه‌های انتخاباتی بیان کرد: شکل تعرفه‌ها نسبت به دور اول تغییر کرده، تعداد تعرفه‌ها ۲۰ درصد نسبت به نیاز معمول بیشتر تهیه شده است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

شعبانی خاطرنشان کرد: هیچ تغییری در عوامل اجرایی و تعداد شعب نداشته‌ایم و همچنان ۹۶۱ شعبه شهری، ۶۷۵ شعبه روستایی، ۹۸۸ شعبه ثابت و ۶۴۸ شعبه سیار در حال اجرای فرایند رای گیری هستند.

وی یادآور شد: امید است امروز نیز شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار