اسکان بیش از 350 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان گناباد

در دو روز ابتدایی اسکان بیش از 350نفر از مراکز اسکان فرهنگیان گناباد استفاده کردند.
کد خبر: ۳۹۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 19 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید محمد مهدوی مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت:با هدف خدمت عالمانه به زایرین اقا علی بن موسی الرضا از مورخه۲۶اسفندماه۹۵ اسکان مسافرین در ۱۱فضا شامل ۱۱۰اتاق، دو خانه معلم و ‌ ۷ نماز خانه اغاز نموده که به حول و قوه الهی از ابتدای طرح اسکان تا مورخه ۲۸اسفندماه۹۵تعداد ۳۵۰نفر در قالب ۴۵خانواده از امکانات خوابگاهی استفاده کرده اند. 
مهدوی افزود: پیش بینی می شود امسال َبعلت افزایش مسافرتها و شرایط گردشگری گناباد حدود ۴۵۰۰تا ۵۰۰۰نفر از خدمات اسکان مراکز اقامتی فرهنگیان شهرستان استفاده کنند.
مهدوی افزود: در راستای آشنایی هر چه بیشتر مسافران با گناباد و تلاش برای ماندگاری بیشتر زایرین و مسافرین، بروشور معرفی مراکز دیدنی و مذهبی گناباد و نقشه راهنما در بدو ورود تقدیم عزیزان می گردد.
وی افزود: همچنین به جهت رفاه هر چه بیشتر مسافران، ۲۵ نفر از همکاران بصورت شبانه روزی ارایه خدمات را بر عهده دارند.
رئیس ستاد اسکان فرهنگیان گناباد افزود: علاوه بر این جهت هماهنگی بیشتر چندین جلسه توجیهی برای همه دست اندرکاران امر برگزار،و فضاهای اسکان از نظر بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و سعی شده است در حد بضاعت امکاناتی در حد مقبول در اختیار زایرین و مسافرین عزیز قرار گیرد.
مهدوی ادامه داد: این مدیریت روزانه آمادگی اسکان ۱۳۰۰تا۱۵۰۰مسافر را دارد‌.
امید است همه عزیزانی که قصد سفر دارند با آرامش و استراحت کامل به سفر خود ادامه دهند تا خاطراتی خوب و خوش در اذهانشان باقی بماند.
لازم به ذکر است این خدمات تا پایان روز ۱۲فروردین ماه۹۶بصورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار