مجری و تهیه کننده برنامه ثریا:

خیلی‌ها می‌خواهند تعطیل‌مان کنند

مجری و تهیه کننده برنامه ثریا گفت:خیلی‌ها می‌خواهند تعطیل‌مان کنند
کد خبر: ۴۳۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 30 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری صبا،محسن مقصودی، افزود:به طور کلی می‌توان گفت، حال تلویزیون در چند وقت اخیر خوب نیست، شبکه اول هم بدتر از همه، دلیل آن هم این است که برنامه‌ها نمی‌توانند با مخاطب ارتباط برقرار کنند، به عنوان مثال برنامه «ثریا» در ماه مبارک رمضان هم به روی آنتن نمی‌رود و با این حساب، در طول شش ماه اخیر فقط  4 برنامه از آن به روی آنتن رفته است. سوالم این است آیا یک برنامه‌ای که در طول حدود شش ماه فقط چهار برنامه به روی آنتن می‌رود، می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند؟ می‌تواند به حل مسائل کشور و مردم کمک کند؟   با این همه تعطیلی آیا می‌توان تیم برنامه را حفظ کرد؟ وی افزود :کسی نمی‌پرسد این بچه‌های جوان چگونه باید کار کنند، چگونه باید زندگی کنند؟ این شیوه برنامه ریزی قطعا به انحلال کامل تیم ثریا (و دیگر تیم‌های جوان برنامه سازی که در سازمان حضور دارند) منجر خواهد شد، البته می‌دانم که خیلی‌ها بیرون از سازمان همین را می‌خواهند. 
وی افزود : غربگراها و محافظه کارانی که در مسیر پیشرفت ایران سنگ اندازی می‌کنند و ثریا نسبت به اقداماتشان روشنگری کرده است از ثریا عصبانی هستند و آنها آرزوی تعطیلی و انحلال این برنامه را داشتند. امیدوارم تا قبل از اینکه دیر بشود اقدامی صورت بگیرد. جالب است که علی‌رغم همه مساعدت‌های تلویزیون با دولت محترم، هنوز هم مسوولان دولتی راضی نیستند و بیشترین اهانت‌ها به صداوسیما در همین ایام انتخابات از سوی برخی صورت می‌گرفت، 
مقصودی گفت : در یک سال اخیر فقط دو مستند بلند از ثریا امکان پخش یافته است و امیدواریم مشکل پخش سایر مستندهای ثریا هم با مساعدت مدیران تلویزیون به زودی حل شود. انشالله این برنامه بعد از ماه مبارک رمضان به آنتن بر می‌گردد و امیدوارم محدودیت‌های موضوعی برای برنامه ثریا با مساعدت مدیران برداشته شود و از همه ظرفیت‌های آن استفاده شود. 
برنامه ثریا و اتفاقتی که برای آن رخ داده است، تنها یک نمونه از اتفاقاتی است که در صداوسیما در قبال برنامه سازان به وقوع پیوسته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار