کشف بیش از 33 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان خراسان رضوی با ايجاد گشت‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعاليت قاچاقچيان موفق شدند، بيش از 33 هزار ليتر سوخت قاچاق به ارزش 1 ميليارد و 717 ميليون و 440 هزار ريال را طی یک هفته کشف کند.
کد خبر: ۶۹۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 23 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای  برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

 

سردار ماشاالله جان‌نثار افزود: مرزبانان خراسان رضوی با ایجاد گشت‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از 33 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 1 میلیارد و 717 میلیون و 440 هزار ریال را طی یک هفته کشف کند.

 

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست کنترل و مراقبت مرزی هنگ تایباد با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و از آنها 33 هزار و 450 لیتر سوخت قاچاق را کشف کند و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع مربوطه شدند.

 

جان‌نثار در پایان با قدردانی از همه هم‌زمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه‌روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به‌خارج از مرزها انتقال دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار