فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تقویت امکانات و فناوری‌های نوین ناجا را یکی از اقدامات جدی در دستور ناجا دانست و گفت: دستاوردهای نیروی انتظامی در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته و این نتیجه پایش پهپادی و کنترل بیشترمسیر ترانزیت مواد مخدر در کویر است.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 21 October 2021

سردار حسین اشتری صبح امروز در جریان سفر خود به استان دارالعباده در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان یزد طی شش ماه نخست امسال، در جمع خبرنگاران حاضر شد و خداقوت به سبزپوشان انتظامی استان و ایجاد زمینه هم‌افزایی بیش از پیش بین استانهای همجوار یزد برای افزایش بیشتر امنیت کویر ایران را از جمله مهمترین اهداف خود برای سفر به استان یزد دانست و اظهار کرد: این نشست مشترک قرار است با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و تعدادی از مدیران و فرماندهان تکاور منطقه کویر برگزار شود.

وی وضعیت امنیتی استان یزد را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مبارزه با ترانزیت مواد مخدر و یا تردد خودروهای حامل مواد مخدر از شرق کشور یکی از مأموریت‌های جدی استان یزد است که انشاالله با برنامه ریزی‌های در دستور کار اقدامات ناجا در این حوزه کاملتر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تقویت و افزایش امکانات ناجا را از دیگر اقدامات در دستور کار دانست و گفت: پایش پهپادی و کنترل بیش از پیش مسیر ترانزیت مواد مخدر  نقش مهمی در مقابله شدیدتر و مبارزه همه جانبه‌تر با سوداگران مرگ ایفا می‌کند.

سردار اشتری اقدامات انجام شده در راستای شناسایی باندهای مواد مخدر را مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب بین استانها و منطقه کویری ایران دستاوردهای بیشتری را کسب کنیم.

وی افزایش کشفیات نیروی انتظامی طی شش ماه نخست امسال را یکی از بارزترین دستاوردهای ناجا در کشور دانست و تصریح کرد: استفاده از تجهیزات روز و پایش مستمر تصویری کویر عامل جدی افزایش این دستاوردهاست.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخان خود هوشمندسازی پلیس را رویکرد جدی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: به جهت داده‌ها و بانک‌های اطلاعاتی موجود زمینه اقدامات هوشمندانه پلیس در سطح کشور به خوبی وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر اندازه که خدمات پلیس هوشمندسازی و از طریق فناوری روز ارائه شود، قطعاً خدماتی بهتر، به موقع‌تر و دقیق‌تر ارائه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار