مدیرکل :
همزمان با سفر تعدادی از اعضای دولت سیزدهم جمعه این هفته به یزد، میز ارتباط مردمی در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی این استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 16 December 2021

به گفته علی نمازی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد، مردم می توانند روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از ساعت هشت صبح تا ۲۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی به این نهاد به نشانی میدان امام حسین (ع) واقع در بلوار حمیدیا مراجعه کنند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این مجموعه، وی افزود: همچنین مسئولان واحدهای صنفی، تولیدی، صنعتی و معدنی استان می توانند مسایل و مشکل خود را چهره به چهره و یا از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ با نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران زیرمجموعه دستگاه های وزارت امور اقتصادی و دارایی مستقر در یزد در میان بگذارند.

از جمله این نهادها می توان علاوه بر اداره کل های امور اقتصادی، امور مالیاتی، سازمان اموال تملیکی،گمرک ، شورای هماهنگی بانک ها، شورای هماهنگی بیمه ها و بورس منطقه ای نام برد.

وی اضافه کرد: همچنین سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از رییس جمهوری روز جمعه، در شهرستان های بهاباد و بافق حضور می یابد.

حضور در گلزار شهدا، ملاقات مردمی، بازدید از طرح های تولیدی، معدنی و صنعتی، شرکت در شورای اداری یزد و شهرستان های بهاباد و بافق از جمله برنامه های سفر خاندوزی اعلام شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: اقتصادی ، دارایی ، مدیران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار