معاون دادستان کل کشور گفت: خدمات مختلفی که در آسایشگاه سالمندان نشاط مهریز به نیازمندان زیرپوشش عرضه می‌شود نمونه و الگویی برای سایر مناطق است.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 23 February 2022

به گزارش ایرنا، رحیم قائدی‌فر روز چهارشنبه به همراه رییس دادگستری مهریز از بخش‌های مختلف آسایشگاه سالمندان این شهرستان بازدید کرد و در گفت و گو با مسئولان مجموعه با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته افزود: کمک به سالمندان با همکاری مردم و خانواده کاری مهم و ارزشمند است .

وی با بیان اینکه تاکنون در این مرکز کارهای اجتماعی، فرهنگی و رفاهی خوبی برای رفاه سالمندان صورت ادامه داد: جلب همکاری مردم و خیران در رسیدگی به جامعه زیرپوشش و نیازمندان اجری والا دارد و باید این هدف و برنامه با همکاری خیّران تقویت شود.

در ادامه معاون دادستان کل کشور و همراهان با حضور در بخش‌های مختلف آسایشگاه و حوزه اداری از تلاش مسئولان و خیران در توسعه و تقویت این مجموعه طی سال‌های گذشته قدردانی کردند و همراهی بیش از قبل را برای انجام برنامه‌ها خواستار شد.

همچنین رضا زارع میرک‌آباد رییس اداره بهزیستی مهریز با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت این مجموعه و نقش مردم، مسئولان و همکاری خیران برای اجرای برنامه‌های مختلف درمانی و رفاهی سالمندان زیرپوشش مطالبی بیان کرد و همکاری مسئولان را خواستار شد.

در این آسایشگاه حدود ۲۰۰ سالمند نگهداری می‌شود و مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار