استاندار یزد در بیست و سومین جمعه کاری خود به بخش گاریزات شهرستان تفت سفر کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این بخش قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 12 March 2022

«مهران فاطمی» در جریان این سفر از ساختمان نیمه ساز مرکز جامع سلامت کهدوئیه و همچنین ساختمان فرسوده کنونی این مرکز بازدید و دستور استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی معادن برای اتمام این طرح را صادر کرد.

بررسی مسائل اهالی روستا حسین آباد شفیع پور در جریان بازدید استاندار یزد از قلعه روستا و حضور در جمع اهالی روستای رشکوئیه و بررسی مسائل، مشکلات و خواسته‌های اهالی و بازدید از قلعه این روستا، همچنین دیدار با خانواده معظم شهیدان والامقام «حسن و حسین تریاک‍گیر»، از دیگر برنامه‌های سفر کاری دیروز استاندار بود.

استاندار در ادامه از شرکت کاشی و سرامیک تانیا سرام گاریزات واقع در ناحیه صنعتی این بخش بازدید و مسائل این مجموعه را بررسی کرد.

فاطمی در ادامه ضمن حضور در بین اهالی روستای فخر آباد و بررسی مسائل و خواسته‌های اهالی این روستا، زمین چمن مصنوعی شهر بخ با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال را افتتاح کرد.

بررسی مسائل میدان و بلوار ورودی گاریزات، بازدید از ایستگاه راه‌آهن گاریزات و بررسی مسائل مربوط به اتمام و ارتقاء این طرح نیمه تمام، مراسم کلنگ زنی اجرای طرح آبخیزداری مجموعه روستاهای گاریزات و برگزاری جلسه کارگروه توسعه بخش گاریزات به ریاست استاندار از دیگر برنامه‌های بیست و سومین جمعه کاری فاطمی استاندار یزد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استاندار ، بازدید ، تفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار