رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس:
رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی شوراهای شهر و روستا را به معنای واقعی کلمه، نمونه بارز مردم سالاری دینی خواند.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲ 29 April 2022

سردار «محمدصالح جوکار» در پیامی به مناسبت نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به برکت انقلاب اسلامی ایران زمینه مشارکت کامل مردم در امور مربوط به خود را به صورت کامل فراهم کرد و امروز به برکت این شوراها،‌ تصمیم گیری در ارتباط با امور مختلف مرتبط با جامعه توسط نمایندگانی که انتخاب شده عموم مردم جامعه هستند انجام می شود.

وی افزود: شوراهای شهر و روستا را به معنای واقعی کلمه می توان نمونه بارز مردم سالاری دینی دانست و نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا روز مشارکت مردم برای امور مردم در نظام اسلامی ایران است.

نماینده مردم یزد،‌ اشکذر و بخش ندوشن در مجلس ضمن تبریک این روز بزرگ به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور،‌ از یکایک آنها خواست از لحظه لحظه زمان خود برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها استفاده کرده و در تصمیم گیری ها توجه به مناطق محروم تروارائه خدمات به اقشار مستضعف جامعه را در اولویت برنامه ای قرار دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار