دانشکده دندانپزشکی شهید صدوقی یزد و کمیته امداد این استان، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند که در قالب آن به ۳۰۰ نفر از کودکان تحت پوشش خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 22 June 2022

به گزارش چهارشنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد مدیرکل این نهاد در استان گفت: یکی از اقدامات اساسی و مهم این نهاد ارائه خدمات درمانی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت های داخل و بیرون سازمان جهت نیل به هدف سلامتی حداکثری مددجویان تحت پوشش می‌باشد.

محمد شجاعان با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده میان دانشکده دندانپزشکی شهید صدوقی یزد و کمیته امداد استان بیان کرد: در این طرح خداپسندانه ۳۰۰ نفر از کودکان ۶ تا ۱۲ سال تحت پوشش کمیته امداد شهرستان یزد (مناطق ۱و۲) که دارای مشکلات دهان و دندان می باشند در قالب تفاهم‌نامه به دانشکده مذکور معرفی گردیده و در آنجا بصورت رایگان به ایشان خدمات ارائه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ضمن تشکر از همت پزشکان نیک اندیش و خیّر دانشکده دندانپزشکی شهید صدوقی یزد گفت: با همکاری بین طرف‌های تفاهم‌نامه و همچنین سایر دستگاه های درمانی استان که برای سلامت مددجویان از پیشگیری تا درمان در جریان است، امیدوارم این همکاری و همیاری های بسیار مهم و تاثیر گذار، رضایت عیال الله که رسالت ما خدمت به ایشان است صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۴۰۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص همچنین۳۸۰ بیمار سالمند زمین‌گیر نیز تحت حمایت کمیته امداد هستند که با توجه به شرایط بیماری و هزینه های بالای درمان نیاز به مساعدت خیرین نیکوکار می‌باشد و مردم شریف استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مراجعه به مراکز نیکوکاری و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به نام کمیته امداد کمک های خود را برای خانواده های نیازمند انجام دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار