امام‌ جمعه ابرکوه گلایه کرد؛
امام‌جمعه ابرکوه در دیدار با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ابرکوه به‌راحتی جزو 14 شهر نمونه گردشگری نشده است بلکه مدت‌ها بر این موضوع سماجت داشتیم اما گویا این شهر منحصربه‌فرد باستانی، به چشم آقای وزیر نمی‌آید.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 19 July 2022

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در دیدار با «محمدرضا صباغیان» نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی، ضمن گلایه‌مندی شدید از وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اظهار کرد: در راستای پیگیری مشکلات شهرستان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی، بارها خواستار گفت‌وگو با وزیر میراث از طریق نماینده یا ارتباط با مرکز شدیم اما تاکنون سرانجامی نداشته است.

امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: آقای ضرغامی دو نوبت سفر یک روزه به استان داشت و ترجیح داد از شهرهای برخوردار شمالی استان که به صلاحشان بود، بازدید کند و ابرکوه را فراموش کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: قرار بود در مراسم جشن سالگرد جهانی شدن یزد که وزیر هم حضور دارد به یزد برویم اما فهمیدم که ایشان فقط برای سه یا چهار ساعت به یزد می‌آید و مهری به پای کاغذ مأموریت می‌زند و برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: بنده می‌خواهم بدانم این سفرها با این هزینه‌های پروازی از بیت‌المال آیا ارزش شنیدن حرف و پیام و مشکل مردم را ندارد؟

گفتنی است در این نشست نماینده مجلس قول داد تا در اولین فرصت معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری را به ابرکوه بیاورد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ابرکوه ، گردشگری ، وزیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار