مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از واژگونی اتوبوس در محور یزد به ابرکوه سه راهی جرقوئیه و امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 22 نفر از حادثه دیدگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 26 July 2022

محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با ایسنا در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 4:47 بامداد امروز گزارشی در خصوص واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری درمحور یزد به ابرکوه – سه راهی جرقوئیه ( کیلومتر 10 کمربندی یزدی به ابرکوه ) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

حرازی زاده افزود: بلافاصله سه تیم امداد و نجات همراه با تجهیزات مورد نیاز از پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهید حیدری و مسجد امام خمینی ابرکوه با دو خودرو آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با ابیان اینکه این حادثه 22 نفر حادثه دیده در پی داشت افزود: دو نفر از حادثه دیدگان سرپایی درمان و پنج نفر از مصدومین توسط آمبولانس هلال احمر و 15 نفر مصدومین با آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

محسن حرازی زاده در پایان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار