فرماندار یزد گفت: توجه به مسایل فرهنگی باید در کنار پیگیری امور عمرانی و نیازها و مطالبات مردم، محور اقدام اصلی مسئولان به خصوص در شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ 04 September 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا مدرسی روز یکشنبه در آیین معارفه شهردار شهر حمیدیا افزود: وجود پیوست فرهنگی در کنار طرح‌های عمرانی یک ضرورت همیشگی است .

وی ادامه داد: هدف اصلی و محوری دولت سیزدهم جلب اعتماد مردم و امیدآفرینی است و دولت در تحقق وعده‌های خود صادق است و باید همه برای اجرایی شدن اهداف همکاری کنند.

این مسئول اظهار کرد: توجه به نیازهای مردم در شهر حمیدیا در ابعاد مختلف در چارچوب مقررات و جلب همکاری آحاد جامعه موضوع مهمی است که نباید از آن غافل بود.

مدرسی به اهمیت همکاری مردم و مسئولان در بخش‌های مختلف با شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا برای انجام وظایف و خدمت به مردم تاکید و از تمامی اقدامات گذشته قدردانی کرد.

همچنین رییس شورای اسلامی شهر حمیدیا گفت: رفع دغدغه مردم و ایجاد امید و اعتماد جزو برنامه‌های مهم و رسالت مدیران است که باید بیش از گذشته آن عنایت داشته باشند.

محمد حسن جعفری نجف‌آبادی افزود: باید با اجرای طرح‌های فرهنگی و عمرانی در راستای خدمت به مردم و ایجاد امید و اعتماد تلاش جدی داشته باشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار