استاندار در بازدید مجدد از یک محله کمتر برخوردار یزد:
استاندار یزد در آخرین آدینه مهرماه سالجاری در محله محروم حسن آباد یزد حضور یافت و پس از بازدید از چندین طرح این محله، جهت بررسی مسائل و مشکلات این محله و اتخاذ تصمیمات لازم برای حل آن ها، مدیران استانی و شهرستانی را در قالب کارگروه توسعه شهرستان یزد گردهم آورد.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 22 October 2022

«مهران فاطمی» در حاشیه جلسه کارگروه توسعه شهرستان یزد که به منظور بررسی مسائل و مشکلات محله حسن آباد یزد برگزار شد، با اشاره به نگاه ویژه مدیریت ارشد استان به مناطق کمتر برخوردار و اهتمام جدی به توسعه عدالت محور استان، گفت: مردم محله حسن آباد در سالیان گذشته بنابر دلایل متعددی درگیر مسائل و مشکلاتی در حوزه های مختلف هستند که این امر سبب حضور مجدد در این محله و بررسی و حل مسائل باقی مانده شد.

وی به حضور قبلی خود در این محله اشاره و اضافه کرد: یکی از بهترین مصوبات امروز، حل مشکل سند منازل مسکونی این منطقه براساس مصوبه اخذ شده از دولت بود که بر این اساس صاحبان منازل می توانند با پرداخت قیمت منطقه ای و نازل، سند مربوطه را دریافت کنند.

استاندار در ادامه یکی از مسائل مورد بررسی را مسائل مربوط به ورودی های حسن آباد و ترافیک خیابان ها عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا اقدامات لازم توسط شهرداری انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آخرین وضعیت پاسگاه انتظامی این محله اشاره و تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای این مجموعه اختصاص می یابد تا شاهد استقرار آن تا پایان سال جاری و برقراری بیش از پیش امنیت در این محله باشیم.

استاندار همچنین یکی از موضوعات مورد بحث و تصمیم گیری در این جلسه را ساماندهی ضایعاتی ها دانست و اظهار کرد: در این زمینه مقرر شد علاوه بر پیگیری مسائل مربوطه به شهرک غیردولتی ضایعات، زمینی در اختیار شهرداری قرار گیرد تا پس از آماده سازی به صورت اجاره ای به واحدهای فعال در این حوزه واگذار شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: سفرهای شهرستانی و حضور در محلات مختلف ناظر بر مسئله عدالت محوری است و قطعا به عنوان نوکر و خادم مردم، مسائل و مشکلات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در این نشست مسائل و مطالبات مردمی احصا شده در جریان بازدید از طرح‌ها و حضور در جمع مردم، مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم برای آن ها اتخاذ شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استاندار ، توسعه ، امنیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار