فروش خودرو‌های کارکرده در حال حاضر برای صاحبان این ماشین‌ها دردسر‌های زیادی دارد و زمان و هزینه زیادی می‌خواهد. اما می‌توان با کمک از خدمات مجموعه‌هایی مانند خودرو45 از امکانات مختلف بهره‌مند شد و در کمترین زمان ممکن به اصل پول رسید.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 05 January 2023

برخی از مالکان خودرو­های مختلف، ممکن است به دلایل گوناگون به پول ماشین کارکرده خود نیاز داشته باشند و بخواهند آن را بفروشند. در این شرایط فروشنده باید برای فروش خودرو خود اقدامات خاصی انجام دهد. این روش فروش، حالت‌های مختلفی دارد و مالک می‌تواند با گذشت زمان ماشین خود را به قیمت مناسب بفروشد. زمانی­که محل زندگی فرد در شهر‌های کوچک­­تر باشد، دشواری‌های فروش خودرو کارکرده نیز افزایش پیدا می‌کند و تعداد خریداران ماشین‌های دست دوم کمتر می‌شود.

فروش خودرو کارکرده در یزد

فروش ماشین دست دوم

در حال حاضر پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا فروش ماشین دست‌دوم آسان‌تر شود و محدودیت‌های زمانی یا جغرافیایی آن نیز برداشته می‌شود. چرا که به ­طور مثال اگر شما در شهر یزد باشید و قصد فروش خودرو داشته باشید، می‌توانید با صرف هزینه بسیار کم ماشین خود را با تمام مشخصات و ویژگی­ها در تمام قسمت‌های ایران به مشتریان عرضه کنید. در حال حاضر تمام روش‌های موجود برای این کار، به ­دنبال فراهم کردن شرایط بهتر برای مالک و خریدار است.

روش‌های رایج فروش خودرو کارکرده

شما به‌عنوان فروشنده خودرو در شهر یزد، ممکن است با روش‌های معمول موجود برای فروش آشنا نباشید و نسبت به بازار فروش این محصول اطلاعات کافی نداشته باشید. فروش خودرو کارکرده می‌تواند در نوع خود بسیار حساس باشد.

شیوه‌های معمول فروش ماشین در یزد شامل موارد زیر است:

  • فروش ماشین از طریق قرار دادن آن در اختیار نمایشگاه‌ها یا واسطه‌ها.
  • پخش اطلاعیه به‌صورت اینترنتی در فضای مجازی و سایت‌های فعال مثل شرکت خودرو45 همراه با اطلاعات دقیق و کاربردی خودرو.
  • بررسی خدمات شرکت‌های فعال در حوزه فروش ماشین دست‌دوم و استفاده از آن‌ها.

فروش ماشین کارکرده به روش های مختلف

در حالت کلی می‌توان گفت فروش خودرو کارکرده به نفع خریدار است و فرد می‌تواند در صورت نارضایتی از جوانب مختلف ماشین آن را بفروشد. همچنین امروزه کارشناسان فروش در این حوزه فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید خودرو را قبل از فروش به­طور کامل بررسی کنید و مشخصات آن را در اختیار خریدار قرار دهید.

فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی مختلف باعث شده تا فروش ماشین کارکرده نسبت به گذشته آسان‌تر شود و حتی تعیین قیمت برای این ماشین‌ها طبق خواسته خریدار و فروشنده باشد و دست واسطه‌ها در این میان کوتاه است. چراکه دلال یا واسطه مدام در پی افزایش یا کاهش قیمت است تا از این طریق به منافع خود نیز برسد.

راه های فروش خودرو در یزد

موارد متعددی پیش آمده است که کارشناسان خودرو یک راهنمای فروش در اختیار فروشنده و خریدار قرار می‌دهند تا بر این ‌اساس جوانب مختلف ماشین کارکرده بررسی شود. اولین مبحث مربوط به میزان کارکرد است که در حالت معمول هر سال حدود ۲۰ هزار کیلومتر خواهد بود. خودروهایی که میزان متوسط مصرف آن‌ها از این مقدار بالاتر باشد، مصارف دیگر و غیرشخصی داشته‌اند که فروش آن­ها دشوار‌تر است.

البته عوامل دیگر مثل بررسی میزان خوردگی در دیسک چرخ، بررسی پیچ‌های موتور برای نشان دادن دفعات باز یا بسته شدن آن در تعمیرگاه ­ها، دسته دنده، روکش فرمان و.... همه می‌توانند در نشان دادن میزان کارکرده خودرو کاربرد داشته باشد.

برخی عوامل دیگر مثل وجود معایب فنی، ویژگی‌های ظاهری، رنگ بدنه و... نیز در کاهش مبلغ فروش خودرو کارکرده تأثیرگذار هستند.

مزایای فروش ماشین با خودرو45

با کمک خودرو45، متقاضیان فروش خورو می‌توانند در سرعت معامله‌شان صرفه جویی کنند و در کمترین زمان، خودرو را به پول نقد تبدیل کنند.

علاوه­ بر این در مجموعه خودرو45 این امکان برای کاربران فراهم شده تا روند فروش محصول به راحت‌ترین روش‌ انجام شود. در این روش فروشنده با تکمیل فرم مشخصات خودرو، یک درخواست فروش ثبت می‌کند و پس از آن کارشناسان این مجموعه جهت ورود به یکی از شعب با متقاضی تماس گرفته و زمان حضور تعیین می‌شود.

پس از تعیین قرار بازدید حضوری ماشین در شعبه، 145 مورد بدنه و فنی خودرو توسط کارشناسان فنی بررسی می‌شود. سپس مبلغ خودرو براساس گزارش سلامت ماشین، اعلام قیمت می‌شود.

از جمله مهمترین مزایای فروش ماشین کارکرده با خودرو45 می‌توان به فروش امن، فروش سریع و فروش آسان خودرو نام برد.

مراحل فروش خودرو کارکرده در یزد

فرایند کلی فروش خودرو کارکرده چند مرحله مختلف دارد که شامل موارد زیر است:

  • انجام کارشناسی دقیق خودرو
  • مشخص کردن قیمت و ارائه آن به کارشناس
  • معرفی خریدار واقعی به فروشندگان
  • بررسی کامل خودرو توسط خریدار
  • نوشتن قولنامه
  • رفتن به مراکز تعویض پلاک برای طی ادامه روند قانونی فروش
  • رفتن به دفتر اسناد رسمی برای ثبت سند
  • انتقال کامل بیمه خودرو

مدارک لازم فروش خودرو کارکرده

زمانی­که شما در شهر یزد تصمیم به فروش خودرو کارکرده خود بگیرید باید هر چه سریع‌تر مدارک لازم را آماده کنید و از این طریق سرعت فروختن ماشین و دریافت پول خودتان را افزایش دهید. این مدارک شامل:

  • کارت شناسایی مالک
  • برگ سبز مربوط به بیمه خودرو
  • کارت سوخت
  • کارت ماشین
  • برگه مربوط به معاینه فنی خودرو
  • برگه تسویه خلافی و عوارض ماشین
  • فاکتور فروش
  • بیمه شخص ثالث
  • برگه احراز محل سکونت
  • وکالت‌نامه
  • برگه گارانتی

فروش ماشین کارکرده با خودرو45

فروش خودرو کارکرده از گذشته تا امروز در دنیای رواج داشته و افراد مختلف به دلایل گوناگون ممکن است تصمیم به فروش خودرو بگیرند. فروش ماشین، روش‌های مختلفی دارد که روش فروش آن به‌صورت آنلاین و اینترنتی طرفداران بسیار بیشتری دارد و مزایای زیادی برای مالک و خریدار در پی دارد.

مجموعه خورو45 امکان فروش ماشین دست دوم را به‌صورت ایمن و با ضمانت کافی فراهم کرده است. این نحوه فروش نسبت به روش‌های دیگر آسان‌تر است و سرعت زیادی دارد. این شرکت در بازار معامله ماشین‌های کارکرده بیش از ۳ سال تجربه موفق دارد که رضایت خریداران و فروشندگان را نیز در پی داشته است.

استفاده از بهترین متد‌های روز دنیا همراه با تجربه انجام معاملات ایمن در کنار یکدیگر زمینه‌ساز رسیدن به موفقیت این شرکت است. این مجموعه در شهر‌های مختلف شعبه دارد و در بیشتر شهر‌ها نیز در حال آغاز فعالیت است و امکانات متنوعی را در اختیار مردم سراسر ایران قرار دهد. ‏شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خودرو45 مراجعه کنید.

آدرس شعبه یزد خودرو45

یزد - بلوار آیت اله خامنه ای - کوچه 39 - کوچه اصالت 3 - پلاک 148

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار