نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌های انجام شده جهت احداث بیمارستان تخصصی در دهستان رستاق شهرستان اشکذر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 01 May 2023

 محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی رستاق در اشکذر  خبر داد و اظهار کرد: در گذشته مجوزی جهت احداث اورژانس جاده‌ای در رستاق اخذ شده بود که به صورت خیری تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی شد. در ادامه خیر مجموعه جهت ساخت درمانگاه تخصصی نیز ابراز تمایل کرد.

وی افزود: در همین راستا احداث ساختمان مربوطه آغاز و جلساتی با آستان قدس رضوی تشکیل شد تا ساختمان به صورت درمانگاه تخصصی راه‌اندازی و تکمیل و جهیز آن نیز بر عهده خیر قرار گیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نهایت آستان قدس این مسئله را نپذیرفت و ساختمان بلاتکلیف ماند. اخیراً پس از بررسی‌های انجام شده و ابراز تمایل دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ورثه خیر جهت تکمیل ساختمان، پیگیری‌های لازم جهت اخذ مجوز از مجموعه وزارت بهداشت و درمان به منظور احداث بیمارستان در حال انجام است.

جوکار خاطرنشان کرد: منطقه رستاق با توجه به قرار داشتن در مسیر جاده اصلی کلیدر شمال جنوب، فاقد بیمارستان است و ما درصدد هستیم با اخذ مجوز برای احداث یک بیمارستان تخصصی، به مردم منطقه خدمت کنیم و امید است هر چه زودتر مکاتبات در این زمینه به نتیجه برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار