مدیرعامل باشگاه شهداب یزد از همراهی سعید معروف و امیر غفور در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا خبرداد وگفت: احتمال همراهی مهدوی نیز با این تیم وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 03 May 2023

امیر شرافت در نشست خبری به‌مناسبت حضور شهداب یزد در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که در بحرین برگزار می‌شود اظهار داشت: انتظاری که داریم این است که کل جامعه والیبال، اصحاب رسانه و مخصوصاً کادر فنی تیم ملی، شهداب یزد را نماینده ایران و تیمی کنار تیم ملی بدانند تا بتوانیم با کمک همه نام ایران را در رقابت‌های بین‌المللی بزرگ کنیم.

وی افزود: باشگاه شهداب یزد با عملکردی که در طول پنج سال گذشته داشت رضایت میان مردم و جامعه ورزشی استان به وجود آورده  استو در ورزش استان بتوانیم موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد اضافه کرد: از زمان اولین قهرمانی تیم والیبال شهداب یزد در لیگ برتر ایران، به‌گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، فروش توپ والیبال در استان سه برابر شده که نشان‌دهنده افزایش علاقه مردم یزد به این رشته ورزشی است.

شرافت خاطرنشان کرد: روز اولی که وارد عرصه باشگاه‌داری شدیم مصاحبه‌ای با رادیو یزد داشتیم و در آن برنامه اعلام کردیم که برنامه 10ساله داریم و به‌دنبال قرارگیری بر سکوهای جهانی هستیم.

وی ابراز کرد: ما در شعار شهداب به‌دنبال آن هستیم که یزد را قطب والیبال کشور کنیم، چند سال قبل که این موضوع را گفتیم مسخره شدیم اما الآن و پس از گذشت 5 سال بسیار زودتر از برنامه خودمان هستیم و توانستیم به یزد در والیبال کشور جایگاه خوبی بدهیم.

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد تصریح کرد: با مهدی مهدوی حدود بیست روز قبل توافق کردیم که همچنان در فصل آینده هم حضور داشته باشند و امید هم داریم که ارتباط ما تا پایان دوره حرفه‌ای ایشان به‌عنوان بازیکن ادامه داشته باشد.

شرافت در ارتباط با سعید معروف گفت: سعید معروف یکی از مفاخر و بزرگان والیبال جهان است و حضور ایشان در مسابقات پیشِ‌رو نه‌تنها اختلافی با آقای مهدوی ندارد بلکه پیشنهاد خود آقای مهدوی بود که از ظرفیت حضور این بازیکن بزرگ در تیم استفاده کنیم.

وی در ارتباط با حضور بازیکنان غیریزدی در تیم گفت: زمانی که یک رشته نوپا در شهری شروع به کار می‌کند باید ابتدا شور و اشتیاق و ظرفیت در آن استان به وجود آید و پس از آن بتوانیم در تیم‌های پایه زمینه تربیت بازیکنان قوی را به وجود آوریم و در آینده تیم‌های خوبی را در استان شاهد باشیم.

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد افزود: خبر شوکه‌کننده چند روز رسانه‌های استان یزد این بود که تیم گلساپوش قصد ادامه تیم‌داری را ندارد اما صحبتی که داشتیم مبنی بر این بود که این موضوع برطرف شده است و گلساپوش در رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

شرافت گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ما چنین اتفاقی ممکن است برای هر تیمی به وجود آید و مسائل اقتصادی گریبان‌گیر تیم‌ها شود و امیدواریم که زمینه برطرف شدن و رفع مشکلات فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: از مدیران استان درخواست داریم که اجازه دهند ما صرفاً تمرکزمان را روی همین دو رشته والیبال و همچنین هندبال ساحلی بگذاریم تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد تصریح کرد: در ارتباط با والیبال بانوان هم الآن شهداب در سطح استان تیم دارد و درخواست‌های زیادی برای حضور در عرصه ملی به ما داده می‌شود اما تا الآن به‌دلیل حواشی‌ای که وجود داشته است وارد نشدیم و در نهایت اگر بتوانیم بحث تیم‌داری را انجام خواهیم داد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار