نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس به دنبال رفع مشکلات هستند، گفت: امروز جامعه با مشکلات اقتصادی دست به گریبان شده و انتظار از دولت این است که مدیران ناکارآمد را کنار بگذارد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 13 May 2023

محمد صالح جوکار در جریان دیدار با شهروندان بخشی از روستاهای رستاق شهرستان اشکذر و در جمع مردم روستای عزآباد با بیان به اینکه دولت سیزدهم در حال شناسایی مدیرانی است که کارآمد نیستند، افزود: اگر چنین اتفاقی صورت نپذیرد و وزرا در این زمینه اقدامات لازم را دنبال نکنند، مجلس با توجه به حق استیضاح، عملکرد وزرا را زیرنظر داشته و اقدامات مربوطه را دنبال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کار دشمن سنگ اندازی در مسیر پیشرفت کشور است، ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا انقلاب اسلامی از مسیر به‌حق خود خارج شود و پیشرفت آن را متوقف سازد.

این نماینده مجلس گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن به دنبال از بین بردن انقلاب و تجزیه کشور بود ولی ما در درون کشور با یکدیگر متحد و همدل و همراه بودیم و توانستیم از این تهدیدها، فرصت هایی بسازیم که سبب تضمین انقلاب اسلامی، صادر کردن انقلاب و پیشرفت در عرصه های مختلف شد.

در جریان این بازدید مسایل و مشکلات مناطق روستایی رستاق شهرستان اشکذر از سوی نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مردم مورد بررسی قرار گرفت .

استان یزد با ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار