نماینده یزد:
نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر پروازهای هواپیماها گفت: این اصلا قابل قبول نیست و لازم است شرکت های پروازی با حضور در بین مردم دلایل تاخیر یا لغو پرواز را توضیح دهند.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ 28 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد صالح جوکار در دیدار مدیر کل فرودگاه یزد با تاکید بر اینکه فرودگاه این استان در شان مردم این دیار نیست، اظهار داشت: فرودگاه یزد نیازمند تحول اساسی در زمینه زیرساخت است.

وی تاکید کرد: در استان های دیگر چنین مسئله ای را به خوبی مشاهده می کنیم ولی در این سالها شاهد تغییرات در فرودگاه یزد نبودیم که در این زمینه جدیت مدیرکل را می طلبد و اگر نیاز به همراهی و همکاری بود، حتما پشتیبانی خواهیم کرد.

نماینده یزد گفت: در مدت اخیر شاهد تاخیر بسیار زیادی در تاخیر و گلایه مندی مردم بودیم که بحق بود زیرا آنها برای اهدافی مانند درمان، کارهای ضروری ، سفر و ... تصمیم به استفاده از هواپیما می گیرند و انتظار لغو پرواز در لحظات آخر را ندارند.

وی افزود: شرکت های پروازی باید به مردم پاسخگو باشند و دلایل این تاخیر یا لغو را با حضور در بین مردم بیان کنند.

وی در خصوص تعداد پروازهای فرودگاه یزد، گفت: تعداد کم پروازها سبب گلایه مندی مردم شده که در این زمینه نیازمند برنامه ریزی جهت رفع آن هستیم؛ با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم و مردم برای مسافرت استقبال بسیاری از هواپیما دارند، به شکلی اقدام کنید که مردم برای مسافرتشان با مشکل مواجه نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار