نماینده مردم یزد در مجلس گفت: بخش قدیمی مدرسه ملاصدرا یزد که بیش از 50 سال قدمت دارد به علت عدم ایمنی کافی برای دانش آموزان، باید تخریب شده و مجدداً ساخته شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 11 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد صالح جوکار در حاشیه بازدید از مدرسه قدیمی ملاصدرا یزد که در حال تخریب است، اظهار کرد: قدمت بخشی از ساختمان دبیرستان به بیش از ۵۰ سال و بخش دیگر به بیش از ۴۰ سال پیش بازمی‌گردد که از نظر ایمنی شرایط مناسبی برای تحصیل دانش آموزان ندارد.

وی افزود: نداشتن ایمنی کافی موجب شد تا امتحانات پایان سال دانش آموزان در یک حسینیه برگزار شود؛ بنابراین پس از بازدید از این واحد آموزشی مقرر شد بخشی از ساختمان که تازه تأسیس است، بازسازی و برای تحصیل دانش آموزان منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش دیگر مدرسه که بیش از نیم‌قرن نیز قدمت دارد باید به صورت کامل تخریب شده و در آینده نزدیک به یک مدرسه ۲۰ کلاسه تبدیل شود.

جوکار با تأکید بر اینکه ساخت مدرسه ۲۰ کلاسه باید در اولویت امور آموزش‌وپرورش قرار گیرد، اذعان کرد: یکی از موارد حائز اهمیت ادامه تحصیل دانش‌آموزانی است که در این مدرسه در حال تحصیل هستند که در این زمینه آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت رفع مشکل دنبال خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان بازسازی و مرمت مدرسه ملاصدرا، سه مدرسه جایگزین برای دانش آموزان در نظر گرفته خواهد شد. ضمن اینکه نیازسنجی صورت می‌گیرد و کسانی که در این محل ساکن هستند، فرزندانشان در ساختمان جدیدالاحداث دبیرستان شاهد ملاصدرا مشغول به تحصیل خواهند شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار