مجوز فعالیت سه رام قطار ترنست در مسیر یزد به تهران و بالعکس با پیگیری‎ها نماینده مردم یزد اخذ شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸ 25 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، «محمدصالح جوکار» نماینده مردم یزد و اشکذر به دنبال درخواست‌های متعدد اقشار مختلف مردم استان جهت راه‌اندازی قطارهای ترنست مسیر یزد به تهران و بالعکس، ضمن دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی و اخذ دستور قاطع، طی پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلساتی با مدیر عامل شرکت رجا و مدیر عامل بانک رفاه کارگران، موفق به کسب مجوز فعالیت ۳ رام قطار ترنست در این مسیر شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در همین راستا نیز با همراهی مدیر عامل شرکت رجا و معاونین و مدیرعامل بانک رفاه کارگران از خط بازسازی قطارهای ترنست مسیر یزد به تهران و بالعکس بازدید کرد.

نظر به پیگیریهای صورت گرفته توسط نماینده یزد، مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از بانک رفاه کارگران به شرکت رجا جهت بازسازی این سه رام قطار ترنست ویژه استان یزد اختصاص یافت.

نماینده مردم ضمن اشاره به خریداری قطعات خارجی مورد نیاز برای بازسازی این قطارها، گفت: مابقی دستگاه‌ها اعم از وسایل سرمایشی، گرمایشی و موتورها نیز در حال بازسازی هستند.

جوکار ابراز امیدواری کرد که مطابق با جدول زمانبندی شده اقدامات صورت پذیرد و شاهد راه‌اندازی این سه رام قطار ترنست و بهره‌مندی مردم از آنها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار