مدیر عامل جامعه نابینایان یزد در مراسم گرامیداشت روز عصای سفید که در دانشگاه یزد کلید خورد به نمایندگی از معلولان استان به ارائه گلایه‎‎های این قشر از جامعه یزد و سیاستگذاری های عرصه شهری، فرهنگی و اجتماعی در استان پرداخت.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 14 October 2015

به گزارش تابناک یزد،"روح الله رنجبر" نبود مناسب سازی در اماکن شهری و دانشگاه های یزد را از جمله بی مهری های برآمده از مدیریت و سیاستگذاری های نادرست در استان دانست و گفت: سالهاست که وقت بسیاری از مسئولان ما برای حضوری یک الی دو ساعته در جمع معلولان استان تنگ است.

رنجبر افزود: مدت بسیاری است از مقامات ارشد استان درخواست وقت ملاقاتی برای بیان دغدغه های قشر نابینا، ناشنوا و معلولان جسمی حرکتی داریم اما پس از ماه ها هنوز وقت مسئولان پر است و وعده دیدار فرا نمی رسد.

وی با بیان سمت چهار نفر از آن مسئولان، خطاب به دانشجویان دانشگاه یزد گفت: شما دانشجویان، مدیران آینده این سرزمین می شوید و شاید اندیشه فعلی شما، سخن اکنون مرا درک کند و در موقعیت های دیگر چنین نباشد.

مدیر عامل جامعه نابینایان استان که خود نیز نابینای مطلق است، ادامه داد: ما معلولانمان را زجر کش می کنیم و ای کاش شعورمان را به شعارمان نفروشیم.

وی گفت: درود بر آیت الله مرحوم روح الله خاتمی، درود بر او که یزد و دردمندان یزدی را در برهه ای از زمان، همانگونه که شایسته بود، پذیرا بود.

رنجبر در پایان نیز اظهار کرد: من به نمایندگی از معلولان استان وظیفه خود می دانم که فریاد هم نوعان خود را بستانم و شما ای دانشجویان، هشدار، هشدار.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان و ناشنوایان، سه شنبه شب، ۲۱ مهر ماه با حضور مدیر کل اداره بهزیستی، مدیر کل ورزش و جوانان، اساتید دانشکده جامعه شناسی دانشگاه یزد و همچنین دانشجویان معلول دانشگاه یزد و خانواده های آنها در سالن جلیل شاهی دانشگاه یزد برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار