مدیر منطقه چهار شهرداری یزد خبر داد:
مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت: پس از گذشت ۲۰ سال، گره تملک و آزادسازی خیابان شهدای خیرآباد با هدف کاهش بار ترافیکی، رفع شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ 30 August 2023

 

به گزارش خبرگزاریتابناک یزد، سید ابوالفضل کشفی ضمن خوش خبری به مردم این منطقه، گفت: با توجه به تراکم‌ جمعیت موجود در محله آزادشهر و در جهت تسهیل رفت و آمد و کنترل ترافیک ایجاد شده و همچنین کاهش بار ترافیکی، راه ارتباطی موجود بین بلوار معراج (کارتن سازی) و بلوار شهید موحدین (جوکار) آزادسازی شد.

وی افزود: پس از گذشت ۲۰ سال و با تاکید شورای اسلامی شهر یزد، هماهنگی شهردار و تلاش های انجام شده، پلاک های باقی مانده و مشکل دار طی یکسال گذشته در خیابان ۳۰ متری برازنده مقدم، در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت و با خرید و تملک آخرین پلاک، آماده عملیات عمرانی شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد تصریح کرد: آخرین پلاک های باقیمانده طی یکسال گذشته حدود ۳ هزار مترمربع بود که برای آزادسازی آن ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شد.
کشفی بیان داشت: عملیات عمرانی این محدوده در نیمه دوم شهریور ماه امسال آغاز و در صورت تامین اعتبار تا پایان آذرماه به بهره برداری کامل می رسد.

وی ضمن تشکر از همراهی و مساعدت اهالی محل و مالکانی که املاک آنها در مسیر اجرایی مذکور واقع شده، اظهار امیدواری کرد که اگر این همکاری همچنان تداوم داشته باشد مشکلات تملکی فاز دوم بلوار شهید موحدین در آینده ای نزدیک مرتفع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار