مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: پس از گذشت ۲۰ سال، مشکلات تملک و آزادسازی خیابان شهدای خیرآباد(برازنده مقدم) با هدف کاهش بار ترافیکی، رفع شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 01 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد ضمن خوش خبری به مردم این منطقه گفت: باتوجه به تراکم‌ جمعیت موجود در ناحیه آزادشهر و در جهت تسهیل رفت و آمد و کنترل ترافیک ایجاد شده و همچنین کاهش بار ترافیکی، راه ارتباطی موجود بین بلوار معراج(کارتون سازی) و بلوار شهید موحدین(جوکار) آزادسازی شد.

پس از گذشت ۲۰ سال و با تاکید شورای اسلامی شهر یزد، هماهنگی شهردار و تلاش های انجام شده، پلاک های باقی مانده و مشکل دار طی یکسال گذشته در خیابان ۳۰ متری برازنده مقدم، در دستور کار شهرداری منطقه قرارگرفت و با خرید و تملک آخرین پلاک، آماده عملیات عمرانی شد.

آخرین پلاک های باقیمانده طی یکسال گذشته حدود ۳هزارمترمربع بود که برای آزادسازی آن ۲۶ میلیارد تومان هزینه شد.

 عملیات عمرانی این محدوده در نیمه دوم شهریور ماه امسال آغاز و در صورت تامین اعتبار تا پایان آذرماه به بهره برداری کامل می رسد.

او ضمن تشکر از همراهی و مساعدت اهالی محل و مالکانی که املاک آنها در مسیر اجرایی مذکور واقع شده، اظهار امیدواری کرد که اگر این همکاری همچنان تداوم داشته باشد مشکلات تملکی فاز دوم بلوار شهید موحدین در آینده ای نزدیک مرتفع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار