مدیر کل بیمه ایران در یزد:
مدیر کل بیمه ایران در استان یزد از پرداخت خسارت مالی شخص ثالث زیاندیدگان در محل خودشان خبر داد و گفت: برای اولین بار در صنعت بیمه کشور خسارت های مالی شرکت بیمه ایران در محل پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 08 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، زین العابدین عقیلی فر به مناسبت دهه فجر در نشست خبری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان افزود: از این پس نیازی به مراجعه به شعب خسارت شرکت بیمه نیست؛ خسارت دیدگان در زمان حادثه باید با شماره 0353400 تماس بگیرند و بلافاصه کارشناس بیمه در محل حادثه حضور پیدا می کند و پس از تشکیل پرونده و دریافت مدارک وجه به حسابشان واریز می شود.
وی از راه اندازی نرم افزار درمان خبر داد و گفت: برای دریافت هزینه های درمان نیازی نیست به صورت فیزیکی مراجعه شود بیمه شدگان می توانند مدارک لازم را از طریق سامانه بارگذاری کنند و هزینه های خود را دریافت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یزد بعد از استان تهران از نظر سرانه حق بیمه رتبه دوم و از بابت ضریب نفوذ بیمه بعد از استان های بزرگ کشور رتبه ششم را به خودش اختصاص داده استدلیل بالا بودن ضریب نفوذ بیمه را رشد بالای اقتصادی اعلام کرد.
وی خواستار ایجاد پنل بیمه مسئولیت در درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار شد و گفت: امیدواریم بیمه مسئولیت به عنوان بیمه اجباری در بخش کسب و کار محسوب شود تا ضریب نفوذ بیمه یزد در کشور گسترش یابد و بتوانیم به هدف های خوبی در نزدیک به استاندارد جهانی برسیم
مدیر کل بیمه ایران در استان یزد گفت: همچنین بتوانیم حق بیمه های تولیدی استان را که در تهران وصول می شود در بانک های استان وصول و سرمایه گذاری شرکت های بیمه در استان را در شرکت های بیمه فعال کنیم تا از این طریق شرکت های بیمه بتوانند در تامین مالی طرح های اقتصادی دولت مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار