مدیر شعب بانک ملی و رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد از پرداخت 28 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری توسط بانک های استان خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم بیش از 60 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزند آوری توسط بانک های استان پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 08 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ذبیح الله پورجان آباد به مناسبت دهه فجر در نشست خبری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان افزود: از این میزان 46 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و بقیه فرزندآوری می باشد استان از حیث تسهیلات ازدواج سال گذشته رتبه اول و امسال رتبه دوم را از میان استانهای کشور کسب کرد.
وی با اشاره به تسهیلات پرداختی حوزه مسکن تصریح کرد: هم اکنون تسهیلات مسکن روستایی تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان، تسهیلات خودمالکی تا سقف ۳۵۰ تومان، تسهیلات مربوط به زمین‌های ۹۹ ساله به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان،‌ ودیعه مسکن به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و ودیعه مسکن روسنایی به میزان ۴۰ میلیون تومان پرداخت می‎شود.
وی با اشاره به مصوبه پرداخت ۳۶ همت تسهیلات طرحهای تولیدی و صنعتی در قالب مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری، گفت: با پیگیری بانک‌ها تاکنون ۲۵ درصد پرداخت‌ها صورت گرفته و امیدواریم تا پایان سال ۹۰ درصد آن محقق شود.
رئیس شورای هماهنگی بانک های استان یزد گفت: در سال جاری نیز در این نشست میزان منابع بانکی استان را ۱۰۳ همت و میزان مصرف را ۱۰۵ همت اعلام کرد و گفت: مطالبات بانکی استان نیز امسال ۱۸ درصد افزایش داشته و به ۳.۵ همت رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار