همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، 500 بسته معیشتی و بن لباس میان نیازمندان در موقوفه ابوالقاسم رشتی به عنوان بزرگترین موقوفه استان یزد و ایران توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 12 March 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمود شیخ‌زاده عضو هیئت امنای مسجد حاج ابوالقاسم رشتی در این رابطه اظهار داشت: توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی از موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی در ماه مبارک رمضان بین مستمندان و نیازمندان پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این امر مهم که توسط موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد و همچنین هیئت امنای مسجد ابوالقاسم رشتی صورت گرفته است به مدت یک ماه در حال بسته‌بندی پکیج‌ها و بسته‌های معیشتی بودند.

عضو هیئت امنای مسجد حاج ابوالقاسم رشتی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، وظیفه داریم که به نیازمندان کمک کنیم که آنها هم بتوانند در این ایام بدون مشکل به روزه داری و عبادت بپردازند.

شیخ‌زاده به مجموعه نیت‌های موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی اشاره کرد و افزود: با توجه به نیات این واقف گرانقدر، توجه و اهتمام بسیار ویژه‌ای برای اجرای دقیق نیات وجود دارد.

حجت الاسلام محمد نوروز پور معاون اوقاف و امور خیریه کشور هم در بازدید از آماده سازی و توزیع این بسته‌های معیشتی و بن‌های لباس اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی به ویژه در چندسال گذشته اقدام بسیار خوبی بوده که به حمدالله همچنان هم ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اقدام مسجد حاج ابوالقاسم رشتی در توزیع این امکانات و به ویژه نوع بسته بندی و توزیع آن هم قابل تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار