مسابقات فوتسال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی و کشف 20 کیلو گرم مواد مخدر اهم خبرهای بافق است.
کد خبر: ۱۵۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 05 January 2016

به گزارش تابناک یزد،مسابقات فوتسال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور 38 تیم از کارکنان بخش های مختلف معدن سنگ آهن چغارت و سه چاهون،در6 گروه قرعه کشی و اغاز شد.

بنا بر این گزارش ،مسابقات فوتسال کارکنان شرکت سنگ آهن که که هم اکنون آغاز شده به صورت دوره ای برگزار می شود و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به پایان خواهد رسید.
آزمایشگاه سه چاهون ، برق فرآوری(ب)، خردایش، انبار ناریه، مکانیک اسکاواتور، شرکت شهداب،فضای سبز(الف)، امورورزشی، برق فرآوری(الف)، راهسازی، بهداری، نگهدار صنعت، امور پیمانکاران، بارگیری چغارت، آزمایشگاه فرآوری، انتظامات، آتشنشانی، سرپرستی سه چاهون، جهاد نصر، آگلومراسیون، خدمات فرآوری، آتشباری سه چاهون، نظارت ساختمانی، شهداب( الف)
استخراج، تامسکو، آتشباری، فضای سبز(ب)، بستر، تعمیرات فرآوری،گندله، راه آهن، برنامه ریزی، pm، بارگیری فرآوری، تعمیرات آگلومراسیون، از 38 تیم شرکت کننده در قالب شش گروه هستند که در این مسابقات به رقابت می پردازند.
همچنین در این گزارش با اشاره به اینکه تیم های فوتسال به صورت حذفی با هم به رقابت می پردازند، آمده است: این بازیها به صورت گروهی انجام می شود و در پایان چهار تیم به دور بعد راه پیدا خواهند کرد.
***
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق از کشف مقدار 20 کیلو گرم مواد مخدر در این شهر خبر داد.
سرهنگ فرهاد بیگلری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق حین انجام وظیفه و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر به یک دستگاه خودرو سواری 405 مشکوک شدند و دستور توقف دادند.
فرمانده پلیس بافق گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در عملیات ایست و بازرسی موفق به کشف مقدار 20 کیلوگرم تریاک از خودرو مذکور شدند.
وی خاطر نشان کرد: این مقدار مواد مخدر از کرمان بارگیری و برای توزیع در بافق به این شهر حمل شده بود که با هشیاری ماموران پلیس کشف و ضبط شد.
سرهنگ بیگلری تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، به مقام قضایی تحویل شدند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری جنوبشرق یزد قرار دارد و از دو محور مواصلاتی با استان کرمان ارتباط دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار