مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه شهرستان تفت پتانسیل توسعه رشته سوارکاری را دارد گفت: باید با برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت ها زمینه گسترش این رشته را فراهم کرد.
کد خبر: ۲۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 12 April 2015
شهرستان تفت پتانسیل توسعه رشته سوارکاری را داردبه گزارش تابناک یزد،نشست بررسی راهکارهای توسعه رشته سوارکاری در شهرستان تفت با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، محمود زارع رشکوئیه فرماندار شهرستان تفت و عباس دشت آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت و جمعی از نمایندگان ادارات این شهرستان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: ورزش سواری کاری ورزش با سابقه ای در کشور است که لازم است برای گرایش بیشتر جوانان به این رشته ورزشی برنامه ریزی شود.
مسعود شریعتی افزود: ورزش سوارکاری در استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و قطب پرورش اسب اصیل عرب در کشور است که باید برای رونق این رشته در شهرستان تفت نیز از ظرفیت‌های بومی موجود بهره بگیریم.
وی اظهار داشت: برای توسعه و گسترش این رشته مفرح در شهرستان تفت باید زیرساخت ها فراهم شود و با برنامه ریزی و ترسیم چشم اندازی کارشناسانه و تلاش مضاعف در این مسیر گام برداشت .
مدیرکل ورزش و جوانان استان به ایجاد رونق اقتصادی با توسعه رشته سوارکاری اشاره و اضافه کرد : با بسط و گسترش و توجه بیشتر به ورزش سوارکاری می‌توان اشتغال‌زایی خوبی نیز در این زمینه به وجود آورد.
در ادامه این نشست حاضرین به ارائه نظرات و پشنهادات خود در راستای توسعه رشته سوارکاری در شهرستان تفت پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار