برخي واحدهاي تعطيل استان یزد ديگر موضوعيت ندارند:
ليست واحدهاي تعطيل، نيمه فعال و فعال استان يزد به سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور ارسال مي‌شود.
کد خبر: ۲۲۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 10 May 2016

به گزارش تابناک یزد،"حميدرضا نصيري‌زاده" دبير ستاد و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد در چهارمين جلسه ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان با اشاره به برنامه دولت به منظور حمايت از واحدهاي نيمه فعال و تعطيل در سطح كشور، گفت: طي هفته گذشته يك تيم سه نفره بر اساس مصوبه جلسه سوم ستاد نسبت به راستي آزمايي گزارش‌هاي دستگاه‌هاي مربوطه اقدام كردند و هم اكنون مي‌توان با اطمينان خاطر بالاتري ليست مورد نظر را به تهران ارسال كرد.


وي گفت: برخي از واحدهاي تعطيل، ديگر موضوعيت و توجيهي براي ادامه فعاليت ندارند و اين موضوع مي‌بايست در ليست واحدهاي تعطيل مورد توجه قرار گيرد.

وي تصريح كرد: اطلاعات واحدهاي تعطيل، نيمه فعال و فعال استان طي چند روز آينده طبق نامه رياست محترم سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور ارسال خواهد شد و جمع بندي در تهران صورت خواهد پذيرفت.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گفت: در عين حال بالغ بر 260 طرح توليدي نيمه تمام با پيشرفت 80 درصد در استان وجود دارد كه تكميل و بهره‌برداري آنان نيازمند حدود 700 ميليارد تومان تسهيلات است.

نصيري زاده در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري جلسات توجيهي آموزشي اقتصاد مقاومتي در شهرستان‌ها اشاره كرد و گفت: اين نشست‌ها با حضور فرمانداران و مسئولان اجرايي شهرستان‌هاي تفت، مهريز و اشكذر برگزار شده و برگزاري نشست در ساير شهرستان‌ها نيز در دستور كار است.

وي همينطور به برگزاري دوره آموزشي اقتصاد مقاومتي ويژه مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان اشاره كرد و گفت: اين دوره به مدت 20 ساعت در محل سازمان مديريت در حال برگزاري است.

"سيدمحمد ميرمحمدي" استاندار يزد نيز با تبريك اعياد شعبانيه، اظهار كرد: دولت تدبير و اميد، تلاش مي‌كند تا سياست‌ها و برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي را به طور كامل محقق سازد و براي تحقق اين مهم نيازمند برنامه‌ريزي دقيق و داشتن آمار و اطلاعات شفاف و درست از وضعيت موجود هستيم.

وي افزود: ضروري است ۱۰۰ درصد واحدهاي توليدي و صنعتي فعال، نيمه فعال و تعطيل استان سرشماري و پايش شوند تا بتوانيم براساس آمار صحيح و قابل اعتماد، برنامه ريزي و حمايت‌هاي لازم را از واحدهاي توليدي استان داشته باشيم.

استاندار با تاكيد بر اين كه بايد يك بانك اطلاعاتي جامع از واحدهاي صنعتي و توليدي استان داشته باشيم، خاطر نشان كرد: شايسته است دستگاه هاي مربوطه، كدگذاري واحد‌ها را به صورت دقيق در دستور كار خود قرار دهند تا از اين طريق شناسايي واحد‌ها آسان‌تر انجام شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار