به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) عملیات اجرایی ساخت ششمین زورخانه ابرکوه با حضور مسئولان محلی بنام شهدای گلکاران آغاز شد.
کد خبر: ۲۳۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 23 May 2016

به گزارش تابناک یزد، امام جمعه ابرکوه در این آیین با تبریک میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) گفت: مشارکت مردم درکارههای فرهنگی ورزشی در مبارزه با تهاجم فرهنگی نقش مهمی دشمن دارد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با قدردانی از مشارکت خیران در ساخت زورخانه شهدای گلکاران ابرکوه اظهار کرد: مردم ، خیران باید درجهت توسعه اماکن ورزشی و فضاهای آموزشی ، بهداشتی درمانی دولت را یاری دهند.
رییس هیات امنای مسجد امام حسین (ع) وتکیه حضرت ابوالفضل محله گلکاران ابرکوه نیز در این آیین گفت: این زورخانه در زمینی به مساحت 500 متر مربع وبا زیربنای 250مترمربع در ضلع سالن ورزشی کوثر احداث می شود.
عبدالرحیم بصیری درگفت وگو باخبرنگار ایرنا باتبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: زمین این مجموعه ورزشی توسط اداره ورزش وجوانان شهرستان ابرکوه واگذار شده است که برای ساخت آن بیش از سه میلیارد ریال هزینه می شود که با کمک مسوولان و خیران تامین خواهد شد.
هم اکنون بیش از 300 نفر از جوانان و نوجوانان در پنج زورخانه شهرستان ابرکوه عضویت و به ورزش زورخانه ای فعالیت دارند .
شهرستان ابرکوه دارای 45 هیئت ورزشی فعال است که دو هزار و 200 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی و زیرپوشش بیمه ورزشی قرارگرفته اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار