کد خبر: ۲۵۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 26 June 2016
به گزارش تابناک یزد، مراسم ضيافت افطاري باحضور 300 نفر از ايتام کميته امداد شهرستان اردکان برگزار شد"

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اردکان از برگزاري ضيافت افطاري با حضور 300 نفر از ايتام و نيازمندان تحت حمايت اين نهاد خبر داد.

به گزارش سايت خبري کميته امداد امام خميني(ره) ، "يدا... مروتي" با بيان اين مطلب افزود: طرح اطعام و افطار ايتام و نيازمندان يک اقدام فرهنگي و اسلامي است که بر اساس دستورات صريح قرآن کريم و توصيه‌هاي ائمه اطهار(ع) توسط اين نهاد اجرايي مي‌‌‌شود.

وي با اشاره به نامگذاري هفته اکرام توسط کميته امداد اظهار داشت: اين نامگذاري با هدف تقويت روحيه عدالتخواهي، رفع تبعيض، گسترش فرهنگ محروميت زدايي ميان مردم و ايجاد ارتباط منسجم ميان نهادها و سازمانهاي مسئول در عرصه فقرزدايي صورت گرفته است.

مروتي اضافه کرد: ترويج سنتهاي نيک و گسترش فرهنگ نيکوکاري و توجه به نيازمندان مهمترين تکليف مسوولان نظام اسلامي است که با تلاش دلسوزانه خود و همکاري و مشارکت خيرين، گروههاي محروم و مستضعف جامعه را ياري رسانده تا آنها نيز احساس شادابي و بالندگي داشته باشند.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اردکان گفت: با مشارکت خيرين و نيکوکاران 150 نفر از ايتام و نيازمندان تحت حمايت اين نهاد در ضيافت افطاري که با حضور مدير کل کميته امداد استان يزد، امام جمعه موقت اردکان و جمعي از مسئولين شهرستان در محل هتل کاريز اين شهرستان برگزار شد، شرکت کردند.

شايان ذکر است در رمضان سال جاري 1000 سبد غذايي به ارزش 500 ميليون ريال بين مددجويان و نيازمندان شهرستان اردکان توزيع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار