مسئول طرح قاصدان نجابت در یزد با اشاره به اهمیت توجه به عفاف و حجاب در بخش‌های مختلف جامعه گفت: طرح «قاصدان نجابت» در یزد با حضور ۸۰ نفر از طلاب و دانشجویان خواهر یزدی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۵۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 26 June 2016
به گزارش تابناک یزد، مریم صادقیان، مسئول طرح قاصدان نجابت با اشاره به اهمیت توجه به عفاف و حجاب در جامعه اسلامی اظهار کرد: در راستای تکریم بانوان استان یزد طرحی با عنوان «قاصدان نجابت» در استان یزد در حال برگزاری است.
وی افزود: طرح قاصدان نجابت با حضور ۸۰ نفر از طلاب و دانشجویان خواهر یزدی از بیستم تیرماه سال گذشته آغاز شده و طی یکسال گذشته چهار دوره آموزشی و دو دوره مهارتی با حضور اساتید برجسته کشوری، برگزار شده و مبلغان قاصدان نجابت در سیر مطالعاتی طرح، تاکنون پنج کتاب را مطالعه و سپس مباحثه کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: فاز دیگر طرح قاصدان نجابت، ورود به مدارس دخترانه و تبلیغ در این مدارس با ابزارهای گوناگون از قبیل کارگاه، پوستر، نمایشگاه محصولات و پوشاک عفاف و حجاب، برگزاری مسابقه و تئاتر می‌باشد که از ابتدای سال جاری آغاز شده است.
صادقیان تصریح کرد: در این راستا در ماه مبارک رمضان نیز مراسمی با عنوان همایش«قاصدان نجابت» در سالن همایش‌های امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار کردیم که اساتید حوزه و دانشگاه به بیان اهمیت بحث حجاب و عفاف پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار