کد خبر: ۲۵۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 28 June 2016
به گزارش تابناک یزد، عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای باقیمانده بخش عقدا و  مرکزی شهرستان اردکان با حضور مدير كل شركت گاز استان و نماینده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي، آغاز شد.

"منوچهر فلاح" مدیر عامل شرکت گازاستان یزد در تشریح اين طرح گفت: این طرح با عتباري بالغ بر 50 ميليارد ريال و با ايجاد 61 كيلومتر شبكه توزیع، 16 کیلومتر شبکه تغذیه، نصب دو ایستگاه تقلیل فشار (TBS) و قابليت نصب 200 عدد انشعاب، موجب بهره‌مندی روستاهای فخرآباد، چاه افضل، زرجوع، پازر، حسن آباد انارکی، بلیل و دوگان از این نعمت خدادادی خواهد شد.

وي در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان یزد در سال گذشته، یادآور شد: تاکنون در استان یزد با اجرای بیش از هفت هزار و 400 کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی،  19 شهر و 241 روستا به شبکه گاز طبیعی متصل شده و عملیات گازرسانی به شهر بهاباد به عنوان تنها شهر باقیمانده استان و 105 روستای دیگر در دست اجراست.

فلاح در پایان خواستار همکاری هرچه بیشتر مردم و مسئولین منطقه به منظور تهسیل و تسریع در روند عملیات اجرایی طرح گازرسانی به هفت روستای شهرستان اردکان شد تا در موعد مقرر شاهد اتمام طرح و گازرسانی به روستاهای مورد اشاره باشیم.

"محمدرضا تابش" نماينده مردم اردكان نيز در این مراسم، حضور در جمع مردم روستا و رسیدگی به مشکلات آنان را بسیار مهم دانست و گفت: هر چند تمام مسائل مطرح شده در چنین جلساتی قابل حل شدن نیست ولی تداوم این نشست‌ها و پیگیری‌های بعدی می‌تواند باعث مرتفع شدن نیازهای اساسی روستائیان شود.

وي اضافه كرد: طرح گازرسانی به چند روستای باقیمانده در بخش‌های عقدا و مرکزی اردكان، از مصوبات و تعهدات دستگاه‌های اجرایی در این جلسات با مردم و شوراهای اسلامی روستا است.

تابش در پايان ابراز امیدواري كرد كه با روشن شدن مشعل گاز  در این روستاها، موجبات رضایت مردم فراهم شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار