امام جمعه ابرکوه در جلسه شورای تامین، از ضرب و شتم پزشکان شهرستان توسط خانوداه متوفی ابرکوهی، اظهار تاسف کرد.
کد خبر: ۲۵۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 28 June 2016
به گزارش تابناک یزد، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: قوه قضاییه باید عامل سلب امنیت از عوامل سلب امنیت مردم باشد، که لازمه آن تحصیل امنیت فراگیر در جامعه خواهد بود.


حسینی همچنین با گرامیداشت یاد شهید آیت الله بهشتی رئیس وقت دیوان عالی کشور گفت: دکتر بهشتی سیدالشهدای انقلاب اسلامی می باشد، که بنای دستگاه قضایی نظام ارزشی جمهوری اسلامی بر مبنای ایده های فقهی و اندیشه های بروز این شهید شکل گرفته است.


امام جمعه ابرکوه افزود: لذا متولیان امر قضا مسئولیتی خطیر، مهم و تعیین کننده در سرنوشت مردم دارند و بر این اساس که جایگاهشان منصب علوی است، باید با حساسیت تام در دعاوی احقاق حق کنند.


وی بیان کرد: احقاق حق و ابطال باطل گرچه به حسب ظاهر تحصیل حاصل است؛ اما از آنجا که در موارد زیاد در دعاوی بر ادعای باطل، لباس حق می پوشانند تا تضییع حق در محاکم قضایی نمایند؛ قاضی با ذکاوت خاص باید کاشف حق و ابطال باطل شود.


در ادامه این مراسم نشست شورای تامین شهرستان با حضور اعضا تشکیل شد.
حجت الاسلام حسینی در این جلسه نسبت به ضرب و شتم پزشکان توسط خانواده متوفی ابرکوهی، ابراز تاسف کرد و گفت: باید این حرکت نامقبول علت یابی شود. زیرا خانواده متوفی مدعی کم مهری مسئولین درمانی هستند و باید دو روی سکه را دید.


امام جمعه تاکید کرد: این حرکت نباید به حساب کل شهرستان نوشته شود و ایجاد خدشه در وجهه با فرهنگ مردم ابرکوه غیرقابل قبول است.


در ادامه نشست آقای دکتر حبیبی رئیس کل دادگستری استان در پاسخ به این جریان گفت: این حرکت جنبه شخصی دارد و برای طرفین هر کدام پرونده مجزا تشکیل شده است و مراتب به زودی بررسی و پیگیری خواهد شد.  


گفتنی است مدتی پیش یک مرد ابرکوهی بر اثر عارضه آپاندیست در بیمارستان ابرکوه، بستری و به دلایلی نامعلوم دار فانی را وداع گفت. شنیده ها حاکی از آن است که هفته گذشته بین خانواده متوفی و پزشکان ابرکوه درگیری لفظی به وجود آمده و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

سرو ابرکوه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار