معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: اعتبارات و درآمدهای استانی این استان در سال جاری از سوی رئیس سازمان مدیریت کشور ابلاغ شد.
کد خبر: ۲۵۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 28 June 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا نبی در این خصوص گفت: بودجه استانی مشتمل بر اعتبارات هزینه ای، تملک دارایی های سرمایه ای استانی، دو درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و ماده 180 قانون برنامه پنجم به استان ابلاغ شده است.
وی افزود: اعتبارات هزینه ای استانی در سال 95، بالغ بر هزار و 600 میلیارد ریال است که میان 23 دستگاه اجرایی توزیع می شود.
نبی، درباره اعتبارات عمرانی استانی نیز گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی نیز بالغ بر 950 میلیارد ریال، دو درصد نفت و گاز 161میلیارد ریال و اعتبار استانی ماده 180 نیز 112میلیارد ریال است.
وی مجموع اعتبارهای عمرانی استانی را در این مقطع بالغ بر هزار و 225 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: تا پایان سال، سایر ردیف های اعتباری نیز به استان ابلاغ خواهد شد.
وی همچنین از ابلاغ درآمدهای استانی در سالجاری خبرداد و افزود: میزان درآمدهای امسال استان یزد بالغ بر 12هزار و 540 میلیارد ریال است که این میزان درآمدها نسبت به سال گذشته حدود 16 درصد رشد داشته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار