کد خبر: ۲۶۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 24 July 2016

به گزارش تابناک یزد،فرماندار تفت بر برطرف کردن مشکل تأمین برق برخی مناطق روستایی، مجتمع‌های کشاورزی و دامداری هم‌چنین اصلاح و بهسازی وضعیت روشنایی شهرستان تفت تأکید کرد.

«محمود زارع رشکوئیه» در حاشیه‌ی دیدار با مدیر عامل توزیع برق استان یزد، با اشاره به اهمیت تأمین زیرساخت برق در مناطق مختلف این شهرستان، گفت: یکی از مهم‌ترین ضرورت‌ها برای فراهم کردن شرایط سرمایه‌گذاری در شهرستان تفت به ویژه نواحی روستایی، تأمین برق است که خوشبختانه با اقدامات عظیم انجام شده در کشور، بخش مهمی از مناطق شهرستان از این زیرساخت برخوردار هستند.

وی هم‌چنین با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: این مسأله بر ضرورت تأمین زیرساخت‌های لازم به ویژه برق در مناطق مختلف بخصوص نواحی روستایی می‌افزاید تا زمینه برای توسعه صنایع کوچک تبدیلی روستایی فراهم شود، چون این موضوع بر تحقق جامع و سریع اقتصاد مقاومتی در کشور تأثیر مستقیم دارد.

زارع رشکوئیه انجام تفاهم لازم برای تأمین برق برخی مجتمع‌های کشاورزی و دامداری هم‌چنین بهسازی و اصلاح روشنایی شهرستان را از مهم‌ترین دستاوردهای این دیدار برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تحقق مصوبات این نشست، شاهد توسعه و بهره‌گیری بهینه از نعمت باشیم.

فرماندار با اشاره به افزایش مصرف انرژی برق در فصل گرما، مشارکت آحاد مردم در صرفه‌جویی و استفاده بهینه از برق را خواستار شد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار