طی نشست خبری اعلام شد
این بدهی مربوط به چند سال گذشته است که شهرداری همچنان توانایی پرداخت آن را ندارد.
کد خبر: ۲۷۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 15 August 2016
به گزارش تابناک یزد،شهردار مهریز میزان بدهی این شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی را90 میلیارد ریال اعلام کرد.
سعید شایگان  در یک  نشست خبری  افزود: این بدهی مربوط به چند سال گذشته است که شهرداری همچنان توانایی پرداخت آن را ندارد.
وی طرح های در دست اجرا توسط شهرداری مهریز را ساماندهی معابر، تکمیل پارک ها و بوستان ها، ایجاد فضای سبز و تعریض خیابان ها و معابر عنوان کر .
شهردار مهریز خاطر نشان کرد: برای تکمیل این طرح ها در سطح محلات مختلف به حمایت های مادی و معنوی بخش های مختلف نیاز است زیرا اعتبارات شهرداری برای تکمیل طرح های در دست انجام کافی نیست.
شایگان بدون بیان میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح های عمران شهری مهریز، نبود درآمد پایدار را مهمترین مشکل شهرداری عنوان کرد .
وی گفت: ساخت و ساز در مهریز کم است و شهروندان تمکن مالی خوبی ندارند و همین مسئله باعث کاهش درآمدهای شهرداری شده است .
شهردار مهریز گفت: هرینه های جاری ماهیانه شهرداری حدود چهار میلیارد ریال است که تامین همین میزان اعتبار نیز با دشواری همراه است.
شایگان گفت: نزدیکی شهرستان مهریز به مرکز استان و وجود تفرجگاه ها و بوستان های مناسب و خوش آب و هوا باعث شده تا در طول سال و ایام تعطیل این شهر میزبان حجم زیاد مهمانان و مسافران باشد .
وی افزود: مهریز همواره پذیرای مسافران و مهمانان زیادی است و اعتبارات شهرداری نیز برای ارائه خدمات مناسب محدود است بنابراین تخصیص اعتباراتی از مرکز استان برای تکمیل و تجهیز بوستان ها و پارک های مهریز ضروری به نظر می رسد .
شهردار مهریز همچنین در خصوص نحوه اطلاع رسانی اصحاب رسانه گفت: از وظایف مهم خبرنگاران رسانه های مختلف این است که روح امید را در کالبد مردم بدمند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار