رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد از پرداخت 9.5 هزار میلیارد ریال تسهیلات رفع موانع تولید به 1153 واحد صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶ 26 September 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا علمدار یزدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با بیان اینکه ثبت نام در سامانه بهین یاب متوقف شده، اظهار کرد: با پایان زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام در سامانه بهین یاب، هم اکنون امکان ثبت نام جدید در این سامانه وجود ندارد.
وی افزود: هم اکنون فعالیت های ستاد بر نظارت و پیگیری پرداخت به تسهیلات متمرکز می شود تا مشکلات واحدهای ثبت نام شده، رفع شود.
دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد: نظارت بر روند رسیدگی به پرونده تمام واحدهای ثبت نام شده به غیر از واحدهای مرتبط با جهاد کشاورزی بر عهده این کارگروه است .
علمدار یزدی عنوان کرد: در مجموع تا روز پایانی ثبت نام 2103 واحد در سامانه بهین یاب استان یزد برای استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده ثبت نام کردند.
وی خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده 1153 مورد از این واحدها تاکنون مورد تصویب قرار گرفته که مبلغ تسهیلات مرتبط با این واحدها، 9 هزار و 500 میلیارد ریال است که تا امروز، 136 واحد آن هزار و 440میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
این مسئول درباره فعالیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد نیز گفت: تاکنون 30 جلسه در کارگروه اصلی و 447 جلسه در کمیته های تخصصی برگزار شده که در مجموع یک هزار و 439 مصوبه با یک هزار و 417 پرونده بررسی شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار