کد خبر: ۳۰۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵ 27 September 2016
به گزارش تابناک یزد،رییس اداره بهزیستی مهریز گفت: محل رفت و آمد سالمندان در این شهرستان در حوزه شهری و روستاها مناسب نیست.
علیرضا علیزاده  افزود: مناسب سازی فضای اماکن عمومی و سطح معابر و خیابان ها باید برای رفت و آمد سالمندان بررسی و اقدام شود.
وی با بیان اینکه سالمندان همانند سایر شهروندان باید از حقوق خود در شهر برخوردارباشند برهمکاری دستگاه های اجرایی مسئول برای انجام وظایف خود در این حوزه تاکید کرد .
رئیس اداره بهزیستی مهریز اظهار داشت: هم اکنون حدود پنج هزار سالمند در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز زندگی می کنند.
علیزاده گفت: سالمندان شهرستان مهریز در طول سال از خدمات مختلف اداره بهزیستی با همکاری خیران و بخش خصوصی استفاده می کنند .
وی اظهار داشت: در سالجاری برای خدمات رسانی به سالمندان در مهریز در زمینه های رفاهی ، فرهنگی ، خدماتی و بهداشتی افزون بر چهار میلیارد ریال هزینه شده است .
رییس اداره بهزیستی مهریز گفت: هم اکنون در این شهرستان یک مرکز شبانه روزی و سه مرکز روزانه نگهداری سالمندان با ارائه خدمات مختلف فعالیت می کنند .
به گزارش ایرنا ، علیزاده گفت: در این مراکز در مجموع حدود 200 سالمند زن و مرد از یزد و شهرستان های مختلف نگهداری و زیر پوشش خدمات هستند .
وی بر مشارکت خیران و بخش خصوصی در انجام برنامه های مختلف مورد نیاز سالمندان در مهریز تاکید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار