مدیرکل امور شهری، روستایی و شوراهای استان یزد از تحقق 90 درصد اهداف نخستین نمایشگاه توانمندی روستاییان استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱ 27 September 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود شاکری شمسی  در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی روستاییان استان یزد و تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان استان یزد برای نخستین بار در این استان برگزار شد، اظهار داشت: با کمترین زمان و امکانات شاهد بهترین بازدهی از برگزاری این نمایشگاه بودیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: 90 درصد اهداف تعیین شده در این نمایشگاه محقق شد که این امر می‌تواند برای نمایشگاهی که برای نخستین بار برگزار شده، رکورد بسیار خوبی باشد.

شاکری شمسی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برپایی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: همدلی، همراهی و تعامل خوب فعالان و دست‌اندرکاران برپایی نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان، عامل موفقیت و استقبال از این نمایشگاه بود.

مدیرکل امور شهری، روستایی و شوراهای استان یزد، حضور مردم را نیز در این نمایشگاه دلگرم‌کننده خواند و عنوان کرد: گروه‌های ارزیابی نیز برنامه‌ها و فعالیت‌های همه غرفه‌ها را رصد و ارزیابی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از روستاها به عنوان مناطق موثر در اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: روستاییان همواره با کمترین امکانات بهترین بهره‌برداری را از ظرفیت‌ها داشته‌اند و در استانی نظیر یزد که سال‌هاست خشکسالی به جان روستاها افتاده، مردم بهره‌وری بسیار خوبی از آب دارند.

شاکری شمسی با اشاره به اینکه خلاقیت و سختکوشی مردم روستاهای استان یزد مثال‌زدنی و منحصر به‌فرد است، تصریح کرد: این سختکوشی و خلاقیت در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد و در واقع این نمایشگاه نقطه‌ای برای ایجاد همدلی و همگرایی بود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه را می‌توان یک کارگاه مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی خواند ضمن اینکه همه افرادی که روزی جلای وطن کرده بودند، در این نمایشگاه توسط فرمانداران و دهیاران شناسایی و به مراسم شب‌های شهرستان دعوت شدند.

شاکری شمسی،‌ نخستین نمایشگاه توانمندی روستاییان یزد را عامل رونق داد و ستد و حتی رونق گردشگری دانست و اظهار امیدواری کرد: با همدلی دهیاران و بخشداران و حمایت مسؤولان، برگزاری این نمایشگاه‌ها استمرار یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار