کد خبر: ۳۰۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵ 27 September 2016
به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد خواستار فراهم کردن بازار فروش محصولات روستایی توسط مدیران استان شد.

 سیدمحمد میرمحمدی در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان استان یزد با بیان اینکه روستاها ظرفیت خود و روستاییان توان استفاده از این ظرفیت ها را به نمایش گذاشته اند، اظهار داشت: مدیران نیز باید به وظیفه خود در این راستا عمل کنند.

وی بیان کرد: با وجود اشتیاق و سختکوشی، ذوق و سلیقه و توانمندی که در میان روستاییان وجود دارد، مدیران نیز وظیفه دارند به کمک آنها شتافته و اصلی ترین مسئولیت را در این زمینه بر عهده بگیرند.

میرمحمدی تصریح کرد: مدیران لازم است بازار فروش محصولات روستایی را فراهم کرده و تیمی برای بازاریابی تشکیل دهند تا فروش محصولات تسهیل شود زیرا اگر بازار فروش نباشد، تولید متوقف می‌شود و رونق آن از دست می رود.

وی عنوان کرد: مدیران تلاش کنند و کمیته ای از اتاق بازرگانی، نمایندگی وزارت امور خارجه در استان یزد، اداره میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، اصناف، صادرکنندگان و ... تشکیل دهند و این بخش مهم از فعالیت اقتصادی روستاییان را تسهیل کنند.

استاندار یزد بیان کرد: باید تلاش کنیم با استفاده از توان روستاییان به استان اقتدار ببخشیم و به طور قطع اقتدار استان، اقتدار کشور را به دنبال خوهد داشت.

میرمحمدی، روستاها را سرمایه هایی بزرگ برای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم روستاها را تقویت کنیم و از توانمندی روستاییان در راستای توسعه اقتصادی روستاها، رونق اقتصادی زندگی مردم روستا و رفاه آنها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اگر زندگی روستاییان در رفاه و آسایش باشد، به طور قطع ماندگاری آنها در روستاها بیشتر خواهد شد و آمار مهاجرت و حاشیه نشینی در شهرها نیز کاهش می یابد که این همان هدفی است که ما در روستاهای استان یزد دنبال می کنیم.

میرمحمدی افزود: می توان با استفاده از توان، ذوق، سلیقه و هنر روستاییان هم برای سرمایه گذاران برنامه ریزی کرد و هم به زندگی روستاییان رونق اقتصادی بخشید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار