مدیرکل سازمان بازرسی استان یزد گفت: هدف این سازمان مچ گیری از مدیران نیست بلکه در جهت حمایت از مدیران و جلوگیری از خطاهای احتمالی بدون تشکیل پرونده تلاش می شود.
کد خبر: ۳۰۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 03 October 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام اکبر طالبی چاهوکی،  درنشست فرماندار تفت و بخشداران این شهرستان با بازرسان سازمان بازرسی استان گفت: این سازمان نظارت های دوره ای از بخش های مختلف انجام می دهد که این نظارت ها دلیلی بر وجود تخلف نیست و طبق روالی مشخص برای بررسی و نظارت بر روند فعالیت دستگاه های اجرایی استان انجام می شود.
وی افزود: مدیران سرمایه های نظام هستند و معتقدیم برای رسیدن به جایگاه خود تلاش های بسیاری انجام داده اند بنابراین بدنبال زیر ذره بین گذاشتن یا مچ گیری از آنها نیستیم و بازرسی ها برای جلوگیری از خطاهای احتمالی انجام می شود.
حجت الاسلام طالبی چاکوهی ادامه داد: مدیران باید مراقبت باشند و با اشراف بر قوانین خود را از لغزش و بی قانونی حفظ کنند تا باعث خدشه وارد شدن به اعتماد مردم نشوند.
بازرس کل استان یزد گفت: بدنبال پرونده سازی برای مدیران نیستیم و عمده فعالیت های سازمان بازرسی با تذکر، هشدار و نامه های کتبی انجام و در بسیاری موارد مسائل برطرف می شود.
حجت الاسلام طالبی چاکوهی گفت: مدیران استان یزد همکاری خوبی با سازمان بازرسی دارند و حضور سازمان بازرسی در یک اداره و استقرار بازرسان به معنای وقوع سوء جریان در آن دستگاه نیست بلکه بازرسان به صورت دوره ای در دستگاه ها استقرار می یابند.
وی اظهار داشت: از مردم شهرستان تفت درخواست می شود با توجه به استقرار دو هفته ای بازرسان اداره کل بازرسی استان یزد در فرمانداری تفت، اگر مواردی از تخلفات قانونی در دستگاه ها و نهادها را مشاهده کرده اند، با بازرسان در میان بگذارند.
فرماندار شهرستان تفت نیز در این نشست گفت: جمعیت شهرستان تفت هم اکنون 50 هزار نفر است و در برخی فصول سال با توجه به مراجعاتی از مرکز استان و حتی شهرهای دیگر کشور به مناطق ییلاقی این شهرستان انجام می شود، جمعیت به 200 هزار نفر نیز می رسد.
محمود زارع رشکوئیه افزود: با توجه به اینکه فعالیت اصلی مردم شهرستان تفت کشاورزی است، خشکسالی سال های اخیر صدمات زیادی به بخش کشاورزی این شهرستان وارد کرده است
وی ادامه داد: بر اثر خشکسالی از هزار و 800 قنات موجود در شهرستان تفت، بیش از هزار قنات خشک شده و 800 قنات باقیمانده نیز وضعیت مساعدی ندارند و در شرایط کم آبی تا خشک شدن هستند.
زارع گفت: اقداماتی نظیر لایروبی برخی قنات ها یا تغییر شیوه های آبیاری برای استفاده بهینه از آب قنات ها در دستور کار قرار گرفته اما امکان احیاء همه قنات ها فراهم نیست.
در این نشست سه نفر از بازرسان سازمان بازرسی استان یزد معرفی و بمدت دو هفته برای دریافت درخواست ها و بیان شکایات مردم در فرمانداری تفت مستقر شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار