کد خبر: ۳۱۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 19 October 2016
 به گزارش تابناک یزد، سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه تبلیغات شهرداری یزد بدون حیف و میل و اسراف انجام شود، گفت: طرح تخفیف شهرداری به بدهکاران تمدید شود.
 عزت یادگار  در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اجرای طرح تخفیف شهرداری به بدهکاران اظهار داشت: شهرداری یزد در مدت اجرای این طرح علاوه بر اطلاع رسانی در اخبار، تابلوها و بنرهای مختلفی را در سطح شهر یزد ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت تمدید این طرح خاطرنشان کرد: در صورتی که این طرح الان تمدید نشود و بخواهیم مجددا تبلیغات جدیدی برای زمان دیگری شروع کنیم، در بیت المال حیف و میل می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد تمدید طرح ارائه تخفیف شهرداری به بدهکاران را هم به نفع شهرداری و هم به نفع مردم دانست و عنوان کرد: در حال حاضر باید به صورتی برنامه ریزی شویم که پول به چرخه فعالیت شهرداری وارد شود.

یادگار تصریح کرد: شهرداری حمیدیا برای محاسبه تخفیف ها در طول سال فرمولی را استفاده می‌کند که به وسیله آن و تخفیف‌هایی که ارائه می‌دهد، بخش قابل توجهی از پرداخت‌های مردم به صورت نقدی انجام می‌شود.

وی با بیان این مطلب که مشابه این فرمول باید در شهرداری یزد هم انجام شود، عنوان کرد: در حال حاضر مردم واقعا با مشکل مالی مواجه هستند و این طرح هم در راستای رفع مشکلات آنها اجرا شده به همین دلیل باید تمدید شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار