کد خبر: ۳۱۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 19 October 2016
به گزارش تابناک یزد،  رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با اشاره به عدم اجرای مصوبه شورای شهر یزد در ساماندهی دستفروشان، گفت: عزم قوی برای تضعیف شورا و محدود کردن اختیارات آن در یزد وجود دارد.

حمیدرضا مطهریان در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد در ارتباط با طرح ارائه تخفیف به بدهی‌های مردم به شهرداری یزد، اظهار داشت: علی‌رغم اینکه فکر می‌کنم اطلاع‌رسانی شهرداری در زمینه این طرح ضعیف بوده ولی نباید زیاد روی این موضوع خیلی وقت گذاشت چرا که تاکنون مردم از این طرح به هر صورت بوده اطلاع پیدا کرده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد اطلاع‌رسانی در طرح‌های مختلف را از اهمیت بالایی برخوردار دانست و خاطرنشان کرد: البته اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر زمینه اطلاع و آگاهی همه مردم را فراهم می‌کند.

وی با انتقاد از عدم اجرای طرح ساماندهی دستفروشان یزد، گفت: نباید به گونه‌ای شود که شانیت شورای اسلامی شهر پایین بیاید و مصوبات این شورا در یزد اجرایی نشود.

مطهریان خاطرنشان کرد: متاسفانه به نظر می‌رسد که عزم قوی برای تضعیف و محدود کردن اختیارات شورا و نهایتا انحلال شوراها وجود دارد که باید به صورت جدی جلوی آن گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: باید علت این موضوع به درستی بررسی شود و پس از مشخص شدن علت، زمینه رفع و پیشگیری از آن را فراهم کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار